20% تخفیف جشنواره پاییزی تا دهم مهرماه

کد تخفیف Payiz1403

مجله کسب و کار های اینترنتی فروشگاه ساز سپهر

پرفروش ترین محصولات سوپرمارکتی بر اساس گزارش 1402 اُکالا

برای صاحب یک سوپرمارکت هیچ چیزی مهم تر از این نیست که کدام کالاها پرفروش تر هستند؟ مشتریان کدام برند دستمال کاغذی را بیشتر میخرند و چه طور میتواند یک فروشگاه اینترنتی برای کالاهای سوپرمارکتی ایجاد کند و هزینه ی آن چقدر است؟ در این مقاله با تحلیل گزارش اکالا این اطلاعات را به شما ارائه میکنیم.
1403/06/08

معرفی 5 سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی به همراه آموزش، معایب و مزایا

طراحی لوگو با هوش مصنوعی یکی از ابزارهای محبوب در میان کاربران است. طراحی لوگو با هوش مصنوعی نیاز به دانش و هزینه بالایی نخواهید داشت و بع سادگی می توانید ...
1403/01/27

Chat GPT چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تا همین چند سال پیش کمتر کسی تصور می‌کرد که امکان بحث و گفت‌وگو با یک ربات وجود داشته باشد و نتایج دریافتی معتبر و قابل استناد باشند. چت جی پی تی اما تصورات را تغییر داد. این مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی، توسط Openai عرضه شد و در مدت زمانی کوتاه توانست در میان کاربران به محبوبیت رسیده و اعتبار کسب کند.
1402/12/14

طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر صاحب یک مغازه‌ی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی هستید و یا می‌خواهید در زمینه فعالیت کنید، این مقاله مخصوص شماست.
1400/04/09

لندینگ پیج چیست؟

ورود به یک وب‌سایت می‌تواند مانند ورود به یک دنیای جدید باشد. هر صفحه فرودی می‌تواند یک ویترین شگفت‌انگیز باشد که بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. اگر کسی به دنبال یک محتوای ویژه بوده و به سایت شما رسیده باشد، آن صفحه اول که او وارد می‌شود،
1400/04/01

دسته بندی محصولات در فروشگاه اینترنتی

هنگام شروع یک فروشگاه آنلاین، باید به دسته بندی محصولات با دقت و توجه ویژه ای داشته باشید. روش مناسب دسته بندی محصولات چیست؟ چه عواملی باید مد نظر قرار دهیم تا فروشگاه آنلاین ما موفقیت بیشتری داشته باشد و تعداد مشتریان بیشتری جذب کند؟ 
1400/04/01

طراحی سایت فروشگاهی

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که طراحی سایت فروشگاهی چه معنی دارد؟ چه مزایا و فوایدی دارد؟ از کجا باید برای ساخت یک فروشگاه آنلاین شروع کرد؟ هر کسب و کاری برای رقابت در دنیای دیجیتال نیاز به یک فضای مجازی برای جلب مشتریان و گسترش فعالیت خود دارد.
1400/04/01

بررسی کاربرد هوش مصنوعی در معماری

هوش مصنوعی، به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته دوران مدرن، در حال تحول و گسترش بی‌سابقه‌ای است که به طور گسترده‌ای به صنعت‌ها و علوم مختلف نفوذ کرده و معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاربرد هوش مصنوعی در معماری از طراحی و ساخت مدل تا ساخت و ساز و بهره‌برداری، را شامل می‌شود و توانسته است به معماران و طراحان ابزارها و تکنیک‌هایی را ارائه دهد که پیشرفت چشمگیری در کیفیت و کارآیی ساختمان‌ها به همراه داشته باشد.
1400/04/01

چطور اینماد بگیریم؟ 11 گام با راهنمای تصویری دریافت {نماد اعتماد}

اینماد E-namad یا نماد اعتماد الکترونیکی، هویت قانونی فروشگاه شماست و باعث اطمینان مخاطب می‌شود. با نحوه دریافت اینماد در قالب ویدیو و متن آشنا شوید.
1399/10/07

اس ام اس مارکتینگ چیست؟

اولین تصویری که بعد از دیدن کلمه بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) به ذهنتان خطور کرد چه بود؟ شاید تجربیات مشترکی که همه ما داریم باعث شده که دید منفی نسبت به این روش پیدا کنیم. مثلا این روزها کمتر مردی را پیدا می‌کنیم که هفته‌ای چند بار پیامک تبلیغاتی اپیلاسیون دریافت نکرده باشد.
1399/04/01

چطور برای وب سایت کلمات کلیدی درستی انتخاب کنیم ؟

کلمات کلیدی عباراتی هستند که کاربران اینترنتی بنا به نیاز خود در گوگل جستجو می کنند تا شما را پیدا کنند. این قدم اهمیت بسیاری دارد چرا که اگر کلمات کلیدی اشتباهی را انتخاب کنید به فرض موفقیت سئو ، باز هم کاربرانی را هدف گرفته اید که مخاطب شما نیستند .
1396/07/01