7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

چطور اینماد بگیریم؟ 11 گام با راهنمای تصویری دریافت {نماد اعتماد}

چطور اینماد بگیریم؟ 11 گام با راهنمای تصویری دریافت {نماد اعتماد}
یک‌شنبه 20 اسفند 1402
آخرین بروزرسانی مقاله : اسفند 1402
 

یکی از اولین سوالاتی که بعد از راه‌اندازی کسب و کاری اینترنتی مطرح می‌شود، همین پرسش است. برخلاف کسب و کارهای حضوری، راه‌های جلب اعتماد در کسب و کار اینترنتی چندان زیاد نیست و با وجود اینکه سال‌ها از راه‌اندازی اولین فروشگاه اینترنتی می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از مردم با خرید از این فروشگاه‌ها و اعتماد به آن‌ها دچار مشکل هستند. یکی از راه‌های جلب اعتماد مشتریان برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه اینماد در وب‌سایت است. اینماد که در اصطلاح به آن نماد اعتماد الکترونیکی هم گفته می‌شود، نشانی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیک به متقاضیان و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ارائه می‌کند. در ادامه روش‌های دریافت این نماد اعتمادسازی را معرفی خواهیم کرد.

نماد اعتماد الکترونیک

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

همان‌طور که برای راه‌اندازی یک کسب و کار حضوری نیاز به جلب اعتماد مشتریان و دریافت مجوزهای لازم است، در فروشگاه‌های اینترنتی هم به عنوان اولین قدم باید برای دریافت مجوزها اقدام کرد. داشتن مجوزهای لازم برای انجام کسب و کارهای اینترنتی راهی برای اعتماد مشتریان و خرید مطمئن‌تر آن‌ها بدون دغدغه بابت کلاهبردارن اینترنتی است. اینماد (E-Namad) و دریافت آن راهی برای اعتباربخشی به فروشگاه است و به عنوان مجوز فروش اینترنتی، اعتماد مشتریان برای خرید از فروشگاه شما را جلب می‌کند.

چرا باید این نماد را دریافت کرد؟ 

دلایل زیادی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلب اعتماد مشتریان و خرید بدون دغدغه از فروشگاه اینترنتی شما 
  • دریافت درگاه بانکی برای خرید مستقیم و بدون دردسر از سایت 
  • امکان تنظیم قرارداد با اداره پست و ارسال راحت‌تر محصولات به خصوص برای سیستم پرداخت در محل 

انواع اینماد | چگونه اینماد بگیریم؟

پیش از صحبت در مورد این موضوع که چگونه اینماد بگیریم، قصد توضیح انواع این نماد اعتماد الکترونیکی را داریم. موضوعی که بیشتر مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی و حتی افرادی که به تازگی یک فروشگاه اینترنتی را راه‌اندازی کرده‌اند، نمی‌دانند، وجود انواع مختلف اینماد است. این نماد دارای 3 نوع مختلف است که تفاوت آن‌ها در تعداد ستاره‌های نماد بوده و نشان‌دهنده  اعتبار و کیفیت فروشگاه است. طبق این توضیح انواع اینماد را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

1.اینماد بدون درگاه :
برای وب‌سایت‌های خبری یا آموزشی که فروشگاه اینترنتی نیستند اما نیاز به دریافت نماد اعتماد برای نشان دادن صحت اطلاعات خود را دارند، وجود اینماد ضروری است. اما می‌توان این نماد را بدون درگاه دریافت کرد. پروسه دریافت اینماد بدون درگاه ساده‌تر و سریع‌تر است.
2.اینماد بدون ستاره
فروشگاه‌های تازه‌کار یا فروشگاه‌هایی که حداقل شرایط برای جلب اعتماد مشتریان را دارند، این نماد را دریافت می‌کنند. البته نداشتن ستاره به معنی معتبر نبودن سایت نیست بلکه این معنا را دارد که سایت هنوز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نکرده است. کسب و کارهای جدید معمولا بعد از انجام 100 تراکنش که مبلغ آن‌ها مجموعا 100 میلیون در ماه باشد، قادر به درخواست برای ستاره‌دار شدن اینماد هستند. 
3.اینماد یک ستاره
در صورتی که اولین مرحله جلب اعتماد مرکز توسعه تجارت را با موفقیت طی کنید، یک ستاره از مرکز دریافت خواهید کرد. یک ستاره به این معنی است که در ماه‌های ابتدایی کار خود، خوب عمل کرده و قادر به جلب اعتماد مرکز بوده‌اید.
4.اینماد دو تا 5 ستاره
در ادامه پاسخ به سوال چگونه اینماد بگیریم، به بررسی روش ارتقای ستاره‌ها می‌پردازیم. پس از دریافت اولین ستاره، مسیر ساده‌تری برای دریافت ستاره‌های بیشتر پیش رو دارید. با اخذ اولی ستاره یک پنل اختصاصی رتبه‌بندی به شما تعلق می‌گیرد که با ارائه درخواست در آن می‌توانید تعداد ستاره‌های خود را افزایش دهید. بررسی سایت از نظر قدمت و کیفیت و امکانات توسط کارشناس انجام می‌شود و کارشناس نیز برای انجام این کار هزینه‌ایدریافت می‌کند. پس از بررسی کارشناس ممکن است از 2-5 ستاره را دریافت کنید. 

چگونه اینماد بگیریم؟ 

برای دریافت ستاره ابتدا باید خود اینماد را دریافت کنید. این کار کمی دردسر دارد و شاید در مسیر انجام آن پشیمان شوید اما نتیجه قطعا به نفع شما و فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود و به فروش بیشتر و جلب اعتماد مشتریان شما کمک می‌کند. در ادامه مراحل اخذ این نماد را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد:
 

مراجعه به سایت و ایجاد پنل کاربری :

1.در اولین قدم برای دریافت اینماد باید به سایت enamad.ir مراجعه کرده و پنل کاربری خود را افتتاح کنید. به منظور انجام این کار می‌بایست در منوی بالا روی ثبت‌نام و ورود به پنل کلیک کنید و از طریق ایجاد حساب کاربری، یک حساب جدید برای خود ایجاد کنید. 


راهنمای ورود به سامانه اینماد

 2.در صفحه جدید گزینه «ورود از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی» را انتخاب نمایید.

با توجه به بازنویسی سامانه اینماد و یکپارچه‌سازی اطلاعات کاربری و به منظور رفع مشکلات سازوکار قدیمی نام کاربری و رمز عبور، امکان ورود به سامانه از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی وجود دارد. در مورد اشخاص حقوقی لازم است داخل سامانه امتا (منوی نمایندگی شخص حقوقی) یک بار شرکت توسط مدیر عامل اضافه شده و سپس با نقش شخص حقوقی از نوار بالای پنجره واحد وارد سامانه اینماد شوید. داخل سامانه اینماد می‌توانید از امکان تفویض اختیار کلی یا تعریف نماینده برای اقدامات مختلف هر کسب‌وکار استفاده نمایید.



درگاه ثبت نام enamad

3- در نوار آبی رنگ بالای صفحه پنجره واحد تجارت الکترونیک، روی گزینه «ورود» کلیک کنید.


سایت ثبت نام اینماد

4.در صفحه جدید، پنل کاربری امتا را مشاهده می کنید.

در آپدیت جدید ورود و ثبت نام در اینماد باید ابتدا در سامانه امتا عضو شوید.

 در پنجره امتا کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد و در نهایت گزینه «مرحله بعد» را کلیک کنید.

نکته: دقت کنید که تمامی اطلاعات باید به صورت کاملاً دقیق و صحیح ثبت شوند. همین‌طور طبق قوانین سایت اینماد، تلفن همراهی که وارد می‌کنید باید به نام صاحب سایت و کسی که قصد دریافت اینماد را دارد، باشد.

ورود به سامانه امتا

5. در این مرحله کد احراز هویت ارسال شده برای تلفن همراه و تاریخ تولدتان را باید وارد نمایید. همچنین باید یک رمز عبور قوی انتخاب فرمایید و در نهایت گزینه "ثبت نهایی" رو کلیک فرمایید.

ثبت نام در سامانه امتا

6. بعد از ثبت نهایی به صفحه ورود پنل کاربری امتا هدایت می‌شوید. شماره تلفن همراه و رمز ثابتی که انتخاب کرده بودید را وارد نمایید و گزینه «ورود» را کلیک کنید.

دریافت کد تاییده سامانه امتا

7.  مجدد به صفحه پنجره واحد تجارت الکترونیکی هدایت می شوید. .درصفحه نماد تجارت الکترونیکی  روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.

نماد تجارت الکترونیک

نکته:  حتما دقت داشته باشید که در زمان ثبت نام و دریافت اینماد باید سایت فروشگاهی و دامنه ثبت کرده باشید و اینماد را برای همان دامنه دریافت نمایید چرا که بعد از دریافت اینماد،  دامنه قابل تغییر نمی باشد.

داشبورد سایت اینماد

بعد از انتخاب گزینه "ورود " شما در حال مشاهده داشبورد اینماد هستید :

1. عملیات پایه (مدیریت کسب و کار)

از منوی سمت راست صفحه روی گزینه "عملیات پایه" کلیک نمایید. گزینه مدیریت کسب و کار را انتخاب نمایید و روی دکمه «کسب و کار جدید» کلیک کنید تا مراحل دریافت اینماد را انجام دهید.

مدیریت کسب و کار در سایت اینماد

2. مشاهده اطلاعات هویتی

در مرحله اول اطلاعات هویتی شما بر اساس کد ملی و شماره همراه و مابقی اطلاعات نمایش داده می شود. بر روی دکمه "مرحله بعد" کلیک فرمایید.

ثبت اطلاعات هویتی دز سایت enamad

3. وارد کردن اطلاعات کسب و کار

در این مرحله باید اطلاعات کسب و کار خودتان را وارد نمایید:

  1. حالت‌های کسب و کار شما در سه دسته بدون فرآیند فروش اینترنتی، کسب و کار خرد و اینماد معمولی قرار می‌گیرد. یکیار گزینه ها  را انتخاب و گزینه ثبت را کلیک کنید.
  2. آدرس دامنه سایت خودتان را وارد و گزینه ثبت را انتخاب کنید.
  3. نام فارسی و لاتین کسب و کار خودتان را بنویسید و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

درج اطلاعات کسب و کار و وبسایت در اینماد

4. دسترسی فنی و احراز مالکیت سایت

در مرحله بعدی  باید برای تأییدیه دسترسی فنی به دامنه یکی از این 4 گزینه ای که اینماد به شما پیشنهاد داده است را انتخاب کنید.

  • ارسال کد به ایمیل دامنه و تأیید کد
  • بارگذاری فایل در سرور
  • افزودن متاتگ در صفحه اصلی وب سایت
  • تغییر عنوان صفحه سایت به صورت موقت
 
فروشگاه ساز سپهر در این مرحله گزینه افزودن متاتگ در صفحه اصلی را پیشنهاد می دهد.
 
راهنما : برای افزودن متاتگ کافی است کد متاتگی که اینماد برای شما ساخته است را کپی کنید و در فروشگاهی که از طریق سپهر ساخته اید در مسیر : " منو میزکار-تنظیمات- تنظیمات -تب دیگر -کد های ابتدای صفحه"  در کادر مربوطه وارد نمایید و در نهایت دکمه ذخیره را کلیک کنید . بعد از این مرحله مجدد وراد صفحه اینماد شوید و کزینه تایید متا تگ را کلیک کنید و دکمه مرحله بعد را انتخاب کنید.

ثبت کد html اینماد در سایت سپهر


بعد از وارد کردن کد متاتگ اینماد در بخش تنظیمات فروشگاهتان ، تایید متاتگ در اینماد را انتخاب و به مرحله بعد بروید.
 

احراز هویت در سامانه نماد اعتماد

5- قانونمندی کسب وکار

در مرحله قانونمدی کسب و کار عنوان رشته فعالیت مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب و گزینه ثبت را بزنید. سپس نحوه فروش رشته فعالیتتان را از بین سه گزینه انتخاب کنید:

  • فروش مستقیم
  • فروش غیرمستقیم
  • فروش مستقیم و غیر مستقیم

در نهایت گزینه ثبت را انتخاب و دکمه "مرحله بعد" را کلیک کنید.

انواع سکوی فروش در سامانه نماد تجارت الکترونیک

6. احراز اطلاعات تماس و آدرس

در این مرحله اطلاعات کامل تماس خود را وارد نمایید. اطلاعاتی همچون ایمیل، تلفن ثابت و آدرس توسط اینماد احراز می شود و در نهایت ساعات پاسخگویی کسب و کارتان را در پایین صفحه وارد می کنید و اطلاعات را ثبت می نمایید. 
احراز اطلاعات کسب و کار شامل آدرس فیزیکی، ایمیل و شماره تماس را ارائه کنید. تایید تلفن ثابت شرکت شما از طریق تماس با شماره مربوطه و دریافت کد تایید است و تایید ایمیل از طریق پاسخ به ایمیل ارسالی و دریافت کد آن انجام می‌شود. بررسی صحت آدرس شرکت نیز از طریق ارائه آدرس دقیق و کدپستی انجام می‌گیرد.

  1. آدرس پست الکترونیکی خود را وارد نمایید و بعد از زدن گزینه «ثبت» یک کد به ایمیل شما ارسال میگردد ، کد مربوطه را وارد نمایید.
  2. شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و یکی از روش‌های احراز هویت تلفنی را انتخاب کنید. مثلاً در روش دوم با شماره تماس داده شده توسط سامانه تماس بگیرید و زمانی که سایت کد تأیید را درخواست کرد، کد مربوطه را وارد کنید.
  3. کد پستی و آدرس خود را وارد نمایید.
  4. ساعات کاری فروشگاهتان وارد کنید.
نکته : دقت داشته باشید که کد پستی و آدرس و شماره تلفن مربوط به یک مکان باشد.

تاییده‌ی پستی دریافت اینماد
9.تایید تعهدنامه اینماد

در نهایت اگر تمامی اطلاعات کسب و کار شما تأیید شود، در این مرحله از دریافت اینماد باید توافقنامه اینماد را مطالعه کرده و تیک مربوط به موافقت تعهدنامه را کلیک کنید و سپس به مرحله بعد بروید.


اینماد بدون ستاره

10.پرداخت تعرفه اینماد

هزینه دریافت اینماد همه ساله تغییر می‌کند. آخرین قیمت دریافت این نشان در سال 1402، حدودا 175 هزار تومان بود اما احتمال افزایش آن وجود دارد. این هزینه برای خدمات پستی، ثبت‌نام در سایت، دریافت لوگو و ارسال محموله پستی پرداخت می‌شود. با پرداخت این هزینه شما تا 2 سال لوگوی اینماد را در سایت خود خواهید داشت. 

دریافت کد تایید از enamad

11. دریافت کد html اینماد

 ثبت نام اینماد شما به پایان رسید. در این مرحله تنها باید کد اینماد را کپی و در وب سایت خود قرار دهید تا لوگو اینماد در سایت شما نمایان شود.

توجه داشته باشید نمایش کد اینماد بر روی سایت شما تا 6 ساعت زمانبر می باشد تا کارشناسان اینماد اطلاعات شما را تایید نهایی کنند.
در صورتی که نیاز به ایجاد تغییرات دوباره در پنل اینماد و اطلاعات خود یا تغییرات در سایت خودتان داشته باشید، کارشناسان به شما اطلاع می‌دهند.

نماد تجارت الکترونیکی تا چه مدت اعتبار دارد؟

در حال حاضر نماد تجارت الکترونیکی اعتبار دو ساله دارد.

مدت اعتبار نماد تجارت الکترونیک

چگونه اینماد بگیریم؟ شرایط اخذ این نماد 

یکی از نکات مهمی که در مورد اخذ اینماد باید به آن توجه داشته باشید، داشتن شرایط مناسب جهت دریافت این نماد اعتماد است. در واقع وب‌سایت شما باید صلاحیت اخذ این نماد را داشته باشد تا قادر به دریافت و انتشار آن در سایت باشید. سازمان تجارت الکترونیک در این مورد سخت‌گیرانه عمل می‌کند و قوانین و شرایطی دارد که اگر از آن‌ها برخوردار نباشید، نماد مورد نظر به شما تعلق نمی‌گیرد. این شرایط به شرح زیر هستند: 

  • جهت اخذ اینماد نیاز به حداقل یک محصول با امکان خرید آنلاین در سایت شماست. در واقع این نماد تنها به سایت‌هایی تعلق می‌گیرد که محصول یا خدماتی را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند. 
  • اینماد مستقیما به دامنه‌ای که فروش محصول از طریق آن انجام می‌شود، تعلق می‌گیرد. 
  • همان‌طور که تا اینجای چگونه اینماد بگیریم، گفتیم، احراز و صحت اطلاعات اهمیت دارد. در نتیجه جهت اخذ اینماد اطلاعات محصول شامل نام، قیمت و تصاویر نیز باید دقیق و مشخص باشند. 
  • سایت شما باید قابلیت ارائه فاکتور خرید یا لیست خرید در سبد پیش از پرداخت را داشته باشد. 
  • در صورتی که قصد دریافت اینماد دارید باید دامنه سایت به نام شما ثبت شده اشد. 
  • پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا باید صلاحیت شما به عنوان درخواست کننده را تایید کند. 
  • باید بیش از 18 سال سن داشته باشید. 

چگونه نماد اعتماد دریافت کنیم

مدارک مورد نیاز برای اخذ اینماد

همان‌طور که گفتیم، جهت اخذ اینماد باید مدارک مختلفی را ارائه کنید تا هویت شخص شما، کسب و کار و سایت شما تایید شود. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تصویر واضح از مجوز فعالیت
  • تعهدنامه حقیقی با امضای درخواست کننده
  • مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی و...
  • اجاره‌نامه یا سند محل فیزیکی کسب و کار 

مدارک گفته شده برای اشخاص حقیقی مورد نیاز بودند اما متقاضیان حقوقی اخذ اینماد باید مدارک زیر را نیز ارائه کنند:

  • آگهی روزنامه رسمی
  • تصویر اساس‌نامه 
  • آگهی رسمی تغییرات آخر سازمان 
  • آگهی اسامی نهایی هیئت مدیره
  • آگهی فعالیت شرکت 
  • تعهدنامه شخص حقوقی درخواست کننده
  • مجوز فعالیت
البته اخیرا اینماد با سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی یا امتا ادغام شده که دیگر نیازی به بارگذاری مجزای مدارک برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیست و در صورتی که کد ملی شما دارای شرکت ثبت شده باشد، به صورت خودکار پنل حقوقی برای اینماد شما فعال خواهد شد.

سایت فروشگاهی و ثبت در سامانه اینماد

نکاتی برای استفاده و ارتقای اینماد در چگونه اینماد بگیریم؟

جهت استفاده هر چه بهتر از نماد اعتماد الکترونیک در سایت خود باید از برخی نکات در مورد این نماد مطلع باشید که در ادامه پاسخ به سوال چگونه اینماد بگیریم، به توضیح این نکات خواهیم پرداخت:
1.نحوه استعلام اینماد
به عنوان اولین نکته باید بدانید که چگونه از نماد خود استعلام بگیرید. به منظور انجام این کار باید روی لوگو اینماد کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود. شناسه  کسب و کار، سابقه عملکردی و زمان دریافت و انقضای اینماد از جمله این اطلاعات هستند.
2.لغو اینماد
به هر دلیل ممکن است قصد لغو نماد خود را داشته باشید. به این منظور باید درخواست ابطال را با ذکر علت، مشخصات و امضای صاحب امتیاز، شناسه کاربری، کپی مدارک هویتی شامل شناسنامه یا کارت ملی را وارد سربرگ فروشگاه خود در صورت وجود کنید و آن را به شماره 88968072 فکس کنید. 
3.بررسی شکایات و تخلفات
نکته دیگری که برای کار با اینماد باید بدانید، بررسی شکایت و تخلفات مربوط به این نماد است. شکایت در پنل شما در سایت رسمی اینماد ثبت می‌شود و تخلفات با جزئیات در همین بخش نمایش داده می‌شوند.
4.مرحله پایانی و استفاده از اینماد
زمانی که تمامی مراحل را انجام دادید، دکمه‌ی دریافت کد برای شما فعال میگردد. آن کد را در سایت خود قرار داده و از ین پس مراجعه‌کنندگان با کلیک بر روی لوگوی اینماد شما، یک صفحه از سایت ای نماد را با تمام اطلاعات تأیید شده‌ی مربوط به شما می‌بینند. این همان صفحه‌ی اعتماد و اطمینان ملی برای مراجعه کننده است.
5.درخواست درگاه پرداخت
بعد از دریافت اینماد گزینه‌ای بنام درخواست درگاه پرداخت برای شما فعال می‌شود که استفاده از آن الزامی نیست. در صورتی که نام بانکی که در آن حساب دارید، در لیست بانک‌ها موجود نبود، می‌توانید پروسه‌ی اخذ درگاه پرداخت را از شعبه‌ی بانک خود درخواست داده و پس از ایجاد اکانت، آن را در سایت خود وارد کنید


درگاه گرداخت و دریافت اینماد enamad

ارتقای ستاره‌ها
اینماد اولیه برای همه کسب و کارها بی‌ستاره است و پس از دریافت لوگو می‌توان آن را به یک ستاره تغییر داد. بسته به فعالیت فروشگاه، میزان تخلف و شکایت، میزان فروش و بازدید کاربران امکان دریافت امتیاز بیشتر در رتبه‌بندی و در نتیجه ارتقا ستاره بین 2-5 تا نیز وجود دارد.

نکات تکمیلی در مورد اینماد :

  1. تعداد ستاره‌های اینماد از طریق کارشناسی و رتبه‌بندی مشخص می‌شود و به منظور کارشناسی دقیق نیاز به مدارکی مانند فهرست اطلاعات مشتریان، تصویر مدارک دوره‌های آموزشی، اطلاعات شرکت و مدیران، جوایز معتبر دریافتی، اطلاعات کارمندان ارشد و.. است. 
  2. همان‌طور که در ابتدای چگونه اینماد بگیریم گفتیم، اینماد اعتباری مشخص دارد که در حال حاضر 2 ساله است و پس از انقضا باید برای تمدید آن اقدام کرد. 
  3. ارزیابی پنل شما برای دریافت ستاره به دو صورت مقدماتی و پیشرفته انجام می‌شود. در ارزیابی مقدماتی نهایتا 3 ستاره و در ارزیابی پیشرفته، 5 ستاره دریافت خواهید کرد.
  4. پایبندی به تعهدنامه از اصول مهم دریافت و حفظ اینماد است. 
  5. در صورتی که بدون دریافت مجوز و صدور رسمی اینماد را در سایت خود منتشر کنید، متخلف محسوب می‌شوید. 
  6. عدم فعالیت کسب و کار بدون علت قابل قبول به مدت سه ماه، باعث دریافت جریمه و تذکر می‌شود. 
  7. اینماد بدون ستاره ظرف چند ساعت به شما تعلق می‌گیرد و بعد از آن حدود 10 روز برای دریافت اولین ستاره زمان دارید. 
  8. دریافت اینماد پایان راه نیست و پس از آن باید برای حفظ اینماد و ارتقای آن تلاش کنید و لازمه این کار افزایش تراکنش‌های موفق بدون شکایت و تخلف است.

سامانه ثبت و شکایات اینماد

سخن پایانی
گرفتن اینماد شاید سخت اما ضروری است و به جلب اعتماد مشتریان و افزایش خرید از فروشگاه اینترنتی شما کمک می‌کند. در این مطلب به بررسی این موضوع که چگونه اینماد بگیریم و چطور اینماد خود را ارتقا دهیم پرداختیم. همان‌طور که گفتیم این پروسه زمان‌بر است اما در صورت دریافت، مشتریان شما چندین برابر خواهند شد که این موضوع ارزش زمان و هزینه‌ای که صرف دریافت نماد کرده‌اید را دارد.

کلیدواژه: چگونه اینماد بگیریم

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorسحر مهدوی
کلیدواژهstart
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود. درگاه پرداخت نیاز به مراحلی مشخصی برای دریافت دارد. شما ابتدا باید نماد اعتماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت ...
✍🏻 سحر مهدوی
تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوای با کیفیت می تواند میزان فروش یک فروشگاه تا بیش از 50% افزایش دهد. تولید محتوا چیست و چرا باید آموزش ببنیم آن را یک نیاز برای فروشگاه‌های آنلاین...
✍🏻 سحر مهدوی
فروشگاه ساز چیست؟ تفاوت آن با وردپرس + بررسی هزینه، معایب و مزایا

فروشگاه ساز چیست؟ تفاوت آن با وردپرس + بررسی هزینه، معایب و مزایا

آیا فروشگاه‌سازها دارای امکانات و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به CMS آماده همچون وردپرس، شاپیفای و دیگر موارد دارند؟ هزینه طارحی سایت فروشگاهی با وردپرس بیشتر است یا با فروشگاه‌سازها همچون فروشگاه ساز سپهر
✍🏻 نوید کوهی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰