20% تخفیف جشنواره پاییزی تا دهم مهرماه

کد تخفیف Payiz1403

مجله کسب و کار های اینترنتی فروشگاه ساز سپهر

داستان موفقیت فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک پاتن جامه | داستان یک ریسک موفق

اگر حداقل یکبار برای خرید کت‌وشلوار و یا پوشاک زنانه برند تلاش کرده باشید، حتما نام پاتن جامه را شنیده‌اید. پاتن جامه برند قدیمی پوشاک در ایران است که با بیش از 50 شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند.
1403/03/20

داستان موفقیت فروشگاه اینترنتی کوثر (هاپیرمارکت کوثر)

اگر چند بار از فروشگاه‌های بزرگ سراسر کشور خرید کرده باشید، احتمالا با نام «بازارهای روز» مواجه شده‌اید. بازارهای روز با ایجاد حلقه ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مراکز عمده‌ فروشی با مصرف کنندگان (B2C)، به منظور افزایش رفاه شهروندان، زمینه‌ لازم برای تعدیل قیمت‌ها و حذف واسطه‌گری‌های غیراصولی را فراهم می‌کنند. این بازارها امکان فراهم کردن مایحتاج عمومی، سبد کالای خانوار و سایر نیازهای ضروری مردم با کیفیت، قیمت مناسب و بدون واسطه را با نظارت، در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. فروشگاه‌های زنجیر
1403/03/19

داستان موفقیت فروش عمده لباس : فروشگاه اینترنتی لباس زنانه السانا

چطور می شود با وجود چالش های تولید هزینه های زیاد کارگاهی و مشکلاتی که در تولید هست همزمان فروش را هم مدیریت کرد؟ در این قسمت به داستان موفقیت فروشگاه اینترنتی مانتو ولیعصر (السانا) می پردازیم که توانست توسط فروشگاه ساز سپهر، فروش اینترنتی خود را راه اندازی کند.
1401/06/29

داستان کسب و کار: فروشگاه مستربج چطور به صفحه ی اول گوگل رسید؟

داستان موفقیت مستربج و اینکه چطور توانست در طی چند سال به یکی از اصلی ترین سایت های فروش زیورآلات دست ساز در اینترنت تبدیل شود.
1398/11/22

سفری به درون دیجی کالا، با بخش های تازه تاسیس دیجی کالا آشنا شوید

نخستین نشست خبری «دیجی‌کالا» امروز در حالی برگزار شد که سن این شرکت به ۱۱ سال می‌رسد و یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین کسب‌وکارهای اینترنتی کشورمان به حساب می‌آید. برادران محمدی به عنوان مدیران و موسسین دیجی‌کالا امروز پس از سال‌ها سکوت در برابر انتقاد‌ها برای اولین بار درهای شرکت خود را بر روی چند رسانه منتخب گشودند تا از وضعیت امروز شرکتی بگویند که در سال ۱۳۸۵، با سرمایه صفر و ۷ نفر نیرو کار خود را آغاز کرد اما حالا ۲۵۰۰ نفر در آن به شکل تمام وقت مشغول به کار هستند.
1396/08/02