20% تخفیف جشنواره پاییزی تا دهم مهرماه

کد تخفیف Payiz1403

مجله کسب و کار های اینترنتی فروشگاه ساز سپهر

همه‌چیز درباره تفاوت هاست ابری با دیگر هاست ها(راهنمای جامع)

تفاوت هاست ابری با دیگر هاست‌ها در مقیاس‌پذیری، عملکرد و هزینه است. هاست ابری از چندین سرور برای توزیع منابع استفاده می‌کند، بنابراین اگر یک سرور دچار مشکل شود، عملکرد وب‌سایت شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. این در حالی است که هاست‌های سنتی مانند هاست اشتراکی یا اختصاصی به یک سرور متکی هستند. همچنین، هاست ابری انعطاف‌پذیری بیشتری در اضافه کردن منابع دارد و هزینه آن بر اساس مصرف واقعی محاسبه می‌شود، در حالی که هاست‌های دیگر معمولاً هزینه ثابتی دارند.
1403/06/05

معرفی ۱۲ ابزار حرفه ای طراحی لباس با هوش مصنوعی

طراحی لباس با هوش مصنوعی یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های صنعت مد است که به طراحان امکان می‌دهد خلاقیت خود را به شکلی نوآورانه و کارآمدتر به کار گیرند. ابزارهای هوش مصنوعی در طراحی لباس می‌توانند فرآیندهای پیچیده‌ای مانند تحلیل روندهای مد، شبیه‌سازی پارچه و ارائه طرح‌های اولیه را به طور خودکار انجام دهند. این ابزارها نه تنها زمان طراحی را کاهش می‌دهند بلکه به طراحان کمک می‌کنند تا به ایده‌های جدید و غیرمعمول دست یابند. در نتیجه، استفاده از هوش مصنوعی در طراحی لباس به خلق طرح‌های خلاقانه و
1403/06/05

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی 13+1 روش به همراه معرفی ابزار

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، اولین قدم در راستای ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین هست. بعد از اینکه تحقیقات لازم را برای ورود به دنیای کسب و کارها‌ی آنلاین انجام دادید و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کردید، کار اصلی و مهم شما تازه شروع میشود: افزایش فروش کسب و کار اینترنتی خود.
1403/05/16

طراحی بنر و کاور سایت فروشگاهی + 5 نمونه ی لایه باز رایگان و کد تخفیف

صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و میخواهید فروش بالایی را در فروشگاه اینترنتی خود تجربه کنید؟ شاید هم به تازگی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده‌اید و می‌خواهید آن‌را حرفه‌ای‌تر نشان بدهید. برای این هدف، یکی از مهم ترین عوامل اهمیت دادن به محتوای گرافیکی و تبلیغاتی فروشگاه‌تان است.
1403/05/03

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
1402/12/21

چطور در اینترنت عمده بفروشیم؟

اگر شما یک فروشنده عمده هستید و به دنبال راهی برای راحت تر و سریع تر کردن ثبت سفارش های عمده خود یا اتوماتیک کردن آنها و یا به دنبال اپلیکیشن سفارش گیری برای تیم بازاریابی خود هستید. این مطلب راهنمایی برای گذر شما از بازار سنتی به آنلاین است.
1402/04/24

12+1 راه ساده و رایگان تبلیغ فروشگاه های اینترنتی تازه تاسیس

یک کسب و کار اینترنتی تازه تاسیس، شبیه یک فروشگاه وسط کویر است؛ تا از آن بازدید نکنند، فروشی اتفاق نمی افتد. 13 راه رایگان تبلیغ فروشگاه اینترنتی را مرور کنیم.
1401/09/09

چطور برای فروشگاه اینترنتی با یکتانت رایگان تبلیغ کنیم؟

چطور تبلیغات اثر بخشی برای فروشگاه اینترنتی انجام بدیم، و چطور تاثیر سایر روش های تبلیغاتی را چند برابر کنیم؟ چطور مشتریان از دست رفته را دوباره به فروشگاه برگردانیم؟
1401/05/12

طراحی اپلیکیشن کاتالوگ

کاتالوگ و بروشور یکی از مهم‌ترین ابزار های تبلیغاتی به شمار می‌روند که با معرفی برند، محصولات و خدمات شما، تاثیر بزرگی بر میزان فروش و جذب مشتری دارند. تا چندی پیش برای انتشار یا ارسال کاتالوگ محصولات خود باید هزینه‌های بسیاری را پرداخت، و برای چاپ و حمل‌ونقل آن زمان زیادی را صرف می‌کردید.
1401/04/01

آموزش تصویری ساخت شناسه ایرنیک برای دامنه .ir در 4 گام

دریافت شناسه ایرنیک یکی از فرایندهای است که قبل از خرید دامنه .ir نیاز به انجام آن دارید. شناسه ایرنیک همچون شناسه ملی هنگام خرید دامنه ir می باشد و ...
1400/12/23

آموزش تنظیم رابطه‌های مجاز دامنه در ایرنیک

در این آموزش با نحوه ی تنظیم رابط های مجاز جهت ثبت دامنه ملی ir آشنا خواهید شد.
1400/12/23

معرفی انواع بنر فروشگاه اینترنتی

با طراحی بنر فروشگاه اینترنتی می‌توان توجه مخاطبان را به یک محصول جلب کرد و با بهبود نرخ تبدیل میزان فروش یک سایت فروشگاهی را افزایش داد.
1400/10/21