20% تخفیف جشنواره پاییزی تا دهم مهرماه

کد تخفیف Payiz1403

Gravatar for undefined

برای کسی که در اینستاگرام فروش اکسسوری دارد چه راهکاری دارید؟

پرسیده شده در توسط فرناز خسروی، آخرین بروزرسانی
22

سلام، من در زمینه فروش اکسسوری زنانه فعالیت میکنم. انواع بدلیجات، گوشواره، دستبند و … داریم که هم توی اینستاگرام فروش داریم و هم توی یه مغازه در شیراز.

فروشمون روی اینستاگرام بد نیست ولی کل وقتم صرف جواب دادن دایرکت های مشتری ها میشه. اینقدر هم سوال میپرسن و میگن فرستادین؟ کی بدستم میرسه؟ میشه الان نصفش را بدم و … که کل روزم را گرفته و نمیتونم روی گسترش کسب و کارم تمرکز کنم.

شنیدم که برای راحت تر کردن کارهام بهتره که یه سایت واسه خودم داشته باشم. اما چندتا سوال دارم:

 

  • اگر سایت بزنم خیلی سخته؟ 
  • هزینه اش چقدره؟ 
  • پول میاد به حساب شما یا به حساب ما؟ 
  • مالیات هم باید بدم؟

ایده‌های مرتبط

Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
پاسخ
5

سلام و روزتون بخیر

اینکه الان روی اینستاگرام و بصورت حضوری فروش خود را آغاز کرده اید، یعنی بخش زیادی از مسیر را طی کرده اید. زیرا یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی کسب و کار، شناخت بازار، انتخاب محصول و پیدا کردن مشتریان اولیه است.

 

ولی الان که یک بازار اولیه دارید و به فروش رسیده اید، اینکه وقتتان را صرف کارهایی کنید که میشود آن ها را به صورت اتوماتیک انجام داد، کار اشتباهی است. اگر میخواهید کسب و کارتان رشد کند و افزایش فروش داشته باشید، باید تمرکزتان را روی توسعه کسب و کار خود بگذارید، و نه یک سری کارهای تکرار شونده!

 

فروش آنلاین محصولات این روزها بین عموم مردم یک عادت جا افتاده است. اکثر افراد ترجیح میدهند بجای سفارش در دایرکت، از طریق وب سایت ثبت سفارش خود را انجام دهند.البته به شرطی که کسب و کار شما دارای یک وبسایت حرفه ای باشد!

 

در نتیجه شما به راحتی می توانید یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید و آن رابه حساب بانکی خودتون متصل کنید. آدرس سایت را در بیو اینستاگرام وارد کنید و مشتریان خود را برای خرید محصولات به وب سایت ارجاع دهید.

حتی می توانید مجموعه ای از پیام های آماده از قبل مشخص کنید که به محض دریافت پیامی خاص از سمت مشتری، آدرس سایت به صورت اتوماتیک برای آن ها ارسال شود.

برای مثال عکس های زیر، تصاویری از فروشگاه های اینترنتی فروش اکسسوری هستند که توسط سپهر راه اندازی شده اند:

 

فروشگاه ساز سپهر تمام امکاناتی که برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید را در اختیار شما میگذارد. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، میتوانید به راحتی سایت خود را ایجاد کنید و 7 روز از تمامی سرویس های ما به رایگان استفاده کنید

 

همین حالا شروع کنید ...

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پوریا

پاسخ داده شده در
3

راه اندازی سایت خیلی سخته؟ باید کار فنی خاصی انجام بدم؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
1

بستگی دارد که از چه ابزاری برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کنید. فروشگاه ساز سپهر این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به هیچ دانش فنی خاصی، وب سایت خودتان را راه اندازی کنید. و همانطور که محصولات تان را در اینستاگرام وارد می کنید، به همان راحتی در وب سایت خود وارد کنید و خیلی سریع فروش خود را آغاز کنید.

Gravatar for undefined

نازنین

پاسخ داده شده در
2

چه امکاناتی برای فروش در اینستاگرام دارید؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
1

اگر قصد طراحی سایت فروش اکسسوری دارید، حتما به امکانات و ویژگی های مختلفی نیاز دارید که بتوانید فروشگاه اینترتی خودتان را بهتر و حرفه ای تر مدیریت کنید. در ادامه بخشی از مهم ترین امکاناتی که سایت ساز سپهر در اختیار شما قرار میدهد را باهم بررسی می کنیم:

 

لینک خرید سریع

اولین امکان برای فروش در اینستاگرام، لینک خرید سریع هست. کسانی که در اینستاگرام هستند و مثلا در حال دیدن استوری ها هستند، حوصله ی عضو شدن در سایت، اضافه کردن به سبد خرید و… ندارند. وقتی شما یک لینک خرید سریع داشته باشید که بتوانند با کلیک روی آن به سرعت و بدون عضویت سفارش دهند، کار سفارش گیری شما راحت تر میشود.

همچنین وقتی کسی در دایرکت یا واتس اپ به شما پیام میدهد میتوانید این لینک را برای مشتری ارسال کنید که راحت تر و سریع تر خرید خود را انجام دهد.

آشنایی با سرویس لینک خرید سریع برای شبکه های اجتماعی فعالیت در فروشگاه های دیگر

یکی دیگر از روش هایی که می توانید مشتریان بالقوه ی زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت کنید، فعالیت در فروشگاه های مختلف است. اگر قصد طراحی سایت فروش طلا و جواهرات دارید، خوب است بدانید که فروشگاه ساز سپهر امکان اتصال به تمامی سیستم های فروشگاهی زیر را دارد و به راحتی می توانید فروشگاه خود را به این وب سایت ها متصل کنید و فروش کسب و کارتان را متحول کنید. مثل:

  • ترب
  • ایمالز
  • دیجی کالا
  • و…

همچنین امکانات بسیار زیاد دیگری مثل افزودن ویژگی محصول، قرار دادن تصاویر محصول، ساخت دسته بندی اختصاصی برای محصولات و… نیز امکاناتی هست که در فروشگاه ساز سپهر دریافت میکنید.

همین الان کلیک کنید و 7 روز رایگان از سپهر استفاده کنید

Gravatar for undefined

محمد

پاسخ داده شده در
1

پول میاد به حساب خودمون؟ یا به حساب شما؟
مالیات چی؟ جدا باید بدم؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
2
هر سفارشی که در وب سایت شما ثبت شود، پول مستقیم به حساب شخص خودتان واریز میشود و فروشگاه ساز سپهر هیچ کارمزدی از شما کسر نمیکند. در مورد مالیات، به صورت خلاصه سایت تفاوت عجیبی ندارد و از نظر اداره دارایی و مالیات دقیقا شبیه یک دستگاه پوز است. یعنی همانطور که مشتریان حضوری برای شما کارت میکشند و شما آخر سال مالیات دستگاه پوز را میدهید، درگاه پرداخت سایت هم به همین صورت است.
Gravatar for undefined

hossein

پاسخ داده شده در
1

من چه کارهایی باید برای طراحی سایت بکنم؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
1

برای طراحی سایت ابتدا باید یک دامنه ثبت کنید. سپس یکی از نسخه های نقره ای، طلایی و الماس را انتخاب کنید. در مرحله ی بعد پس از پرداخت هزینه و فعالسازی سایت میتوانید دامنه را به سایت خود متصل کنید.

در این مرحله مهمترین کار وارد کردن اطلاعات کالاها، عکس و قیمت آن هاست. اینکار را میتوانید به صورت تکی یا گروهی (از طریق یک فایل اکسل) وارد کنید.

 

در مرحله ی بعد نوبت به قالب سایت و طراحی بنرها و … میرسد. در زمینه ی طراحی بنرهای سایت تان و همینطور انتخاب قالب و چینش اولیه آن نیز ما در کنار شما هستیم و راهنمایی ها و کمک های لازم را از شما دریغ نمیکنیم.

 

در مرحله ی بعد باید درخواست اینماد کنید. اینماد یک نشان اجباری برای همه ی فروشگاه های اینترنتی است که به مشتری کمک میکند مطمئن شود در صورت واریز پول، شما کالا را حتما ارسال خواهید کرد. در واقع اینماد یک نشان اعتبارسنجی برای فروشگاه اینترنتی شماست.

اگر می خواهید درمورد اینماد بیشتر بخوانید، مقاله ی زیر را پیشنهاد میکنیم:

 

Gravatar for undefined

احمدرضا

پاسخ داده شده در
1

هزینه ی طراحی سایت فروش بدلیجات و اکسسوری، چقدره؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
1

هزینه ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسته به امکاناتی که لازم دارید متفاوت است. لیست قیمت طراحی سایت را میتوانید در صفحه ی تعرفه ها مشاهده نمایید:

برای مشاهده لیست قیمت های سپهر کلیک کنید

اگر برای شروع بودجه ی کمی دارید، پیشنهاد میکنیم که از سرویس نقره ای استفاده کنید. همینطور می توانید علاوه بر ساختن سایت، کار طراحی بنرها، ورود اطلاعات و چینش سایت را هم به ما بسپارید تا از این طریق در کمترین زمان ممکن فروشگاه اینترنتی تان آماده ی فروش شود و اولین درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید.

Gravatar for undefined

پوریا

پاسخ داده شده در
1

امکان راه اندازی سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ / Affiliate Marketing)  در سپهر هست؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
1

بله این امکان بصورت کاملا حرفه ای و کامل در سایت ساز سپهر قابل ارائه هست.
شما میتوانید با مشخص کردن لینک اختصاصی برای کاربران خود، آن ها به سیستم همکاری در فروش دعوت کنید و میزان درصدی که خودتان مشخص می کنید را به آن ها به عنوان پورسانت بدهید.


برای مشاهده ی سایر امکانات فروش در اینستاگرام به صفحه ی فروش در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایید:

همه چیز درباره ی سیستم فروش در شبکه های اجتماعی

داستان موفقیت
داستان موفقیت فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک پاتن جامه | داستان یک ریسک موفقاگر حداقل یکبار برای خرید کت‌وشلوار و یا پوشاک زنانه برند تلاش کرده باشید، حتما نام پاتن جامه را شنیده‌اید. پاتن جامه برند قدیمی پوشاک در ایران است که با بیش از 50 شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند.
داستان موفقیت فروشگاه اینترنتی کوثر (هاپیرمارکت کوثر)اگر چند بار از فروشگاه‌های بزرگ سراسر کشور خرید کرده باشید، احتمالا با نام «بازارهای روز» مواجه شده‌اید. بازارهای روز با ایجاد حلقه ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مراکز عمده‌ فروشی با مصرف کنندگان (B2C)، به منظور افزایش رفاه شهروندان، زمینه‌ لازم برای تعدیل قیمت‌ها و حذف واسطه‌گری‌های غیراصولی را فراهم می‌کنند. این بازارها امکان فراهم کردن مایحتاج عمومی، سبد کالای خانوار و سایر نیازهای ضروری مردم با کیفیت، قیمت مناسب و بدون واسطه را با نظارت، در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. فروشگاه‌های زنجیر
داستان موفقیت فروش عمده لباس : فروشگاه اینترنتی لباس زنانه الساناچطور می شود با وجود چالش های تولید هزینه های زیاد کارگاهی و مشکلاتی که در تولید هست همزمان فروش را هم مدیریت کرد؟ در این قسمت به داستان موفقیت فروشگاه اینترنتی مانتو ولیعصر (السانا) می پردازیم که توانست توسط فروشگاه ساز سپهر، فروش اینترنتی خود را راه اندازی کند.

شما هم به جمع مشتریان ما بپیوندید!

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰