20% تخفیف جشنواره پاییزی تا دهم مهرماه

کد تخفیف Payiz1403

Gravatar for undefined

طراحی سایت فروش تک و عمده

پرسیده شده در توسط محمدرضا جوادی، آخرین بروزرسانی
1

ما یک تولیدی لباس زنانه و مانتو داریم، در بازار بزرگ تهران فعالیم و در کرج و یک شهر دیگر هم شعبه داریم. فروشگاه بازار بزرگ برای فروش عمده هست و مغازه های توی شهر برای فروش تکی مانتو.

تعداد زیادی هم همکار داریم که مثلا مزون یا مغازه دارن و از ما به صورت عمده خرید میکنند.

تا الان روی تلگرام یه کانال داشتیم که عکس کارها و لیست قیمت عمده را داخلش میگذاشتیم و همکارها را توش اد میکردیم. ولی مشکلی که هست اینه که خریدارهای تک میان قیمت عمده را میبینند. و فکر میکنن مثلا اون فروشنده گران فروشه. 

 

مشکل دیگه اینکه دوست نداریم یکسری همکار که مثل ما تولیدی دارن بفهمن که ما داریم قیمت عمده چقدر میدیم. چه راهی داره که فقط کسایی که میخواهیم قیمت عمده را بدونن؟ اصلا شما مثلا یه پرتال مشتریان یا نرم افزاری که برای فروش عمده یا پخش باشه و بشه اتوماتیک فروش عمده را انجام داد دارید؟

Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
پاسخ
1

سلام و روزخوش

بله، راهکار ویژه ی عمده فروشی، یکی از نسخه های پرفروش و موفق ما در فروشگاه ساز سپهر است که شرکت های بزرگی از طریق اون توانستن کل فرآیند فروش به همکار یا نماینده را اتوماتیک کنند.

این سیستم به این صورت است که برای هر گروه مشتری به صورت مجزا امکان تعریف درصد تخفیف یا قیمت مجزا هست. و هر کسی فقط با لاگین کردن با شماره موبایلش در فروشگاه اینترنتی می تواند قیمت خودش را ببیند. اینطوری مشکلاتی که فرمودید نظیر مطلع شدن رقبا از قیمت عمده فروشی شما، یا ایجاد سوء تفاهم برای مشتری تکی که قیمت عمده را با قیمت تک اشتباه بگیره و … بر طرف میشه.

 

همچنین سناریو های مختلف فروش، مثل تخفیف در صورت خرید تعدادی یا خرید چند کالا در یک پکیج و… فراهم است. انواع مدل های پرداخت همکار نظیر چک، اعتباری و نسیه، اقساطی، مدت دار و … با فروشگاه ساز سپهر قابل پیاده سازی است.

در صورت تمایل میتوانید از طریق لینک های زیر در ارتباط باشیم و یک جلسه ی دمو (معارفه) از امکانات سایت ساز سپهر برای شما داشته باشیم:

با 02167623030 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید
 

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

محمدحسین

پاسخ داده شده در
0

چطور میشه این نسخه ی عمده فروشی را دید؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
0

اکثر فروشگاه هایی که فروش عمده دارند، نمایش قیمت را فقط برای همکارهای تایید شده باز کردند. در نتیجه الان شما نمی توانید آن را مشاهده کنید ولی در صورت تمایل میتوانیم یک جلسه ی آنلاین دمو داشته باشیم تا تمامی حالات مختلف را خدمت شما نشان دهیم:درخواست جلسه دمو بصورت مستقیم

Gravatar for undefined

غزاله

پاسخ داده شده در
0

هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی عمده فروشی چقدره؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
0

قیمت طراحی سایت عمده فروشی بسته به المان های مختلفی که انتخاب میکنید متفاوت است. برای مشاهده ی لیست قیمت فروشگاه ساز به صفحه ی قیمت ها مراجعه نمایید. برای شروع میتوانید با نسخه ی الماس شروع کنید ولی امکانات کامل نسخه ی عمده فروشی در نسخه ی سپهر پلاس قابل تهیه است.

مشاهده لیست قیمت های سپهر

Gravatar for undefined

امیرعلی

پاسخ داده شده در
0

چه راهی برای پرداخت نسیه دارید؟ مثلا میشه مشتریانی که میشناسیم و قبلا باهاشون کار کردیم را تا یه حدی اعتبار خرید نسیه بدهیم؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
0

بله در سیستم این امکان وجود دارد که شما کیف پول مشتریان خاصی را تا میزان خاصی شارژ کنید یا در واقع مشخص کنید که مثلا آقای رضایی تا 10 میلیون تومان می تواند خرید نسیه داشته باشد و بعد از پر شدن 10 میلیون خرید متوقف شود تا بدهی تسویه شده و دوباره بتواند خرید کند.

Gravatar for undefined

حسینی

پاسخ داده شده در
0

این چیزی که گفتین فقط برای پوشاک هست یا مثلا برای کار ما که لوله و اتصالات هست هم جواب میده؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
0

فرقی ندارد هر صنعتی می تواند از آن استفاده کند. همین الان هم فروشگاه های مختلفی از جمله:

  • فروش لوازم یدکی
  • فروش مواد اولیه
  • فروش کاشی و سرامیک
  • فروش سنگ
  • فروش لوله و اتصالات
  • و…

در فروشگاه ساز سپهر از این راهکار استفاده میکنند.

اگرچه ما برای هر صنف و صنعتی امکانات و شرایط خاص آن صنعت را در نظر میگیریم و راه حل های مختص به آن صنعت را پیاده میکنیم.
 

Gravatar for undefined

سحر

پاسخ داده شده در
0

از کجا مطمئن بشم که اطلاعات مشتری هام دست کسی نمی افته؟

💬پاسخ دهید
Gravatar for undefined

پشتیبان سپهر

پاسخ داده شده در
0

در فروشگاه ساز سپهر مباحث امنیتی با وسواس بسیار زیادی پیاده سازی شده است و اکثر اطلاعات حساس به صورت کد شده ذخیره می گردد. در نتیجه کسی غیر از شما به اطلاعات شما دسترسی ندارد.

داستان موفقیت
داستان موفقیت فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک پاتن جامه | داستان یک ریسک موفقاگر حداقل یکبار برای خرید کت‌وشلوار و یا پوشاک زنانه برند تلاش کرده باشید، حتما نام پاتن جامه را شنیده‌اید. پاتن جامه برند قدیمی پوشاک در ایران است که با بیش از 50 شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند.
داستان موفقیت فروشگاه اینترنتی کوثر (هاپیرمارکت کوثر)اگر چند بار از فروشگاه‌های بزرگ سراسر کشور خرید کرده باشید، احتمالا با نام «بازارهای روز» مواجه شده‌اید. بازارهای روز با ایجاد حلقه ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مراکز عمده‌ فروشی با مصرف کنندگان (B2C)، به منظور افزایش رفاه شهروندان، زمینه‌ لازم برای تعدیل قیمت‌ها و حذف واسطه‌گری‌های غیراصولی را فراهم می‌کنند. این بازارها امکان فراهم کردن مایحتاج عمومی، سبد کالای خانوار و سایر نیازهای ضروری مردم با کیفیت، قیمت مناسب و بدون واسطه را با نظارت، در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. فروشگاه‌های زنجیر
داستان موفقیت فروش عمده لباس : فروشگاه اینترنتی لباس زنانه الساناچطور می شود با وجود چالش های تولید هزینه های زیاد کارگاهی و مشکلاتی که در تولید هست همزمان فروش را هم مدیریت کرد؟ در این قسمت به داستان موفقیت فروشگاه اینترنتی مانتو ولیعصر (السانا) می پردازیم که توانست توسط فروشگاه ساز سپهر، فروش اینترنتی خود را راه اندازی کند.

شما هم به جمع مشتریان ما بپیوندید!

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰