7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

طراحی وب سایتی برای فروش بلیط کنسرت یا همایش

طراحی وب سایتی برای فروش بلیط کنسرت یا همایش
چهارشنبه 27 دی 1402

شرکت خدماتی هستیم که قصد راه اندازی سایتی را داریم که بتوانیم خدمات خود که شامل فروش بلیط و رزرو جهت همایش ها و کنسرت های مختلف است، را به صورت اینترنتی به فروش برسانیم. جهت راه اندازی این سایت خدماتی سپهر راهکاری پیشنهاد می کند؟

 

راه حل سپهر

سپهر علاوه بر امکانات لازم برای فروشگاه اینترنتی، یک سامانه ی فروش خدمات دارد. به وسیله ی این سامانه به راحتی می توانید خدمات خود را بصورت آنلاین به فروش رسانید و از مراجعه حضوری و اتلاف وقت و هزینه های زیاد جلوگیری کنید.

 

شروع کنید !

  1. به بخش مالی، ماژول خدمات مراجعه کنید.
  2. در مرحله ی اول فرمی که لازم است اطلاعات کاربر را بگیرید ایجاد کنید. نحوه ی استفاده از این بخش کاملا شبیه ماژول فرم ساز است. مثلا یک فرم که نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و رمز عبور و... را ارسال کند. در اینجا به عنوان مثال اگر قصد فروش بلیط یک همایش را دارید، اطلاعات اولیه سرویس مانند زمان و تاریخ برگزاری، مهلت ثبت نام و ... را نیز مشخص کنید. همچنین می توانید دسترسی کاربران را در این بخش مشخص کنید که در صورت عضویت از این خدمات استفاده کنند و یا همه به آن دسترسی داشته باشند.
  3. در مرحله ی دوم هزینه بلیط همایش را مشخص کنید.
  4. در مرحله ی بعد می توانید امکانات اضافه ای که کاربر می تواند انتخاب کند را اضافه کنید. مثلا در صورتیکه مایل باشد با پرداخت هزینه ای عضو دائمی سایت شما هم بشود.
  5. در مرحله ی آخر می توانید صفحه ای که کاربر پس از پرداخت می بیند را دیزاین کنید. در این بخش حتما باید کد پیگیری به کاربر نمایش داده شود.
  6. حالا همه چیز آماده است. فقط باید در سایت یک لینک به این صفحه از خدمات بدهید تا کاربران بتوانند وارد این صفحه شده و درخواست خرید دهند.
  7. همچنین روش های پرداخت خود را تکمیل کنید. با مراجعه به بخش  بانک ها سایت خود را به بانک متصل کنید.
  8. کاربران پس از پر کردن فرم و انتخاب تعداد بلیطی که می خواهند به صفحه ی بانک رفته و پرداخت می کنند.
  9. شما هم می توانید سفارشات ارسال شده را در همان بخش تبلیغات > تب سرویس های انتخاب شده مشاهده کرده و اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

پایانوب سایت شما آماده است.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorسامان پناهی
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰