7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا
چهارشنبه 27 دی 1402

قصد راه اندازی وب سایت فروشگاهی دارم که تمام امکانات اون شبیه سایت دیجی کالا باشه. بتونم کالاها رو دسته بندی کنم و دسترسی کاربر را سرعت بدم . آیا در سپهر امکانات سایتی شبیه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجوده ؟

 

راه حل سپهر

  • کلیه امکانات لازم برای راه اندازی سایتی شبیه به دیجی کالا در سپهر موجود میباشد و به طور کامل در ادامه نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد، اما آنچه بسیار حائز اهمیت می باشد یادآوری این نکته است که دیجی کالا فقط یه نرم افزار کارآمد نیست بلکه نیروی انسانی و تجربه چندین ساله این سایت و تبلیغات بسیار زیاد آن در پشت صحنه امریست که در بوجود آوردن این موفقیت، شایان توجه است. پس با در نظر گرفتن این موارد می توانید وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نمایید.

 

شروع کنید !

  1. گروه های کالاهای خود را مشخص نمایید. ( مثال : موبایل، تبلت و ... ) و نیز نوع آن را مشخص نمایید.( مثال: برای گروه موبایل، گوشی موبایل، بر اساس سیستم عامل و ...)
  2. در مدیریت فروشگاه> کالاها، کالاهای خود را وارد کرده و گروه آن را مشخص نمایید.
  3. از مدیریت محتوا> بخش منو را انتخاب کرده و منوی خود را بچینید. در صورتیکه بخواهید از مگامنو شبیه دیجیکالا استفاده کنید این بخش خیلی راحت مشکل شما را برطرف می کند.
  4. با تعریف پیشنهاد ویژه در فروشگاه اینترنتی خود، تعریف یک ضرب الاجل چند ساعته برای خرید، مشتریان خود را ترغیب و تهییج به خرید بیشتر کنید برای این منظور از مدیریت فروشگاه>پیشنهاد ویژه را انتخاب نمایید .
  5. استفاده از ویترین هوشمند: با انتخاب این امکان دسترسی کاربران به محصولات ارائه شده در سایت آسان خواهد شد. از جمله مزیت های آن می توان به: 1. فیلتر کردن محصولات بر اساس قیمت , مارک , نوع و ... 2. مرتب سازی بر اساس قیمت ، بیشترین خرید، بیشترین بازدید، پر امتیاز ترین 3. نمایش تمام محصولات یک گروه و زیر گروه هایش اشاره کرد.
  6. در صورتی که مایلید برای گروه های محصولات خود مشخصات فنی وارد کنید به طور مثال : برای گروه نوت بوک ها ، وزن ، میزان رم ، قدرت پردازشگر ، و... یا در مورد سایت های آگهی مثلا برای گروه آگهی فروش خانه ، متراژ ، تعداد اتاق خواب و ... از بخش مدیریت فروشگاه > گروه ها > مشخصات فنی می توانید استفاده کنید.

پایانوب سایت شما آماده است. شما می توانید با استفاده از روش بالا از طریق وب سایت فروشگاهی خود کسب درآمد نمایید.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorایمان محبی
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰