فروشگاه اینترنتی برای فروش فایل و کالاهای دانلودی

فروشگاه اینترنتی برای فروش فایل و کالاهای دانلودی
چهارشنبه 27 دی 1402

استاد دانشگاهی هستم که طی سال ها تدریس، منابع و جزوات مفیدی را جمع آوری کرده ام. درصدد راه اندازی سایتی هستم که بتوانم این جزوات را به فروش برسانم. ممنون میشوم اگر بتوانید جهت راه اندازی سایت فروشگاهی فروش کالاهای مجازی به من کمکم کنید.

 

راه حل سپهر

در سپهر علاوه بر اینکه می توانید فروشگاه اینترنتی برای کالاهای فیزیکی ایجاد کنید می توانید فروشگاه برای کالاهای مجازی یعنی فایل های مختلف قابل دانلود نظیر پی دی اف و ... ایجاد کنید.

 

شروع کنید!

  1. ابتدا از مدیریت فروشگاه> گروه ها گروه های فروشگاه خود را دسته بندی کنید.
  2. در مدیریت فروشگاه> کالاها هر جزوه یا فایل خود را بصورت کالا وارد کرده و گروه آن را مشخص کنید. در این مرحله در مدیریت کالا، تیک کالای مجازی را فعال کنید. در اینجا دو مدل جهت فروش کالای مجازی وجود دارد: اول اینکه یک فایل مانند کتاب یا جزوه را به همه بفروشید. و در روش دوم هر مشتری یک فایل اختصاصی دریافت کند.
  3. با تعریف روش های پرداخت می توانید کاربر را پس از خرید به بانک بفرستید. پس از پرداخت لینک دانلود برای کاربر ارسال میگردد.
  4. با تعریف پیشنهاد ویژه در فروشگاه اینترنتی خود، مشتریان خود را ترغیب و تهییج به خرید بیشتر کنید برای این منظور از مدیریت فروشگاه>پیشنهاد ویژه را انتخاب نمایید .
  5. استفاده از ویترین هوشمند: با انتخاب این امکان دسترسی کاربران به محصولات ارائه شده در سایت آسان خواهد شد. از جمله مزیت های آن می توان به: 1. فیلتر کردن محصولات بر اساس قیمت , مارک , نوع و ... 2. مرتب سازی بر اساس قیمت ، بیشترین خرید، بیشترین بازدید، پر امتیاز ترین 3. نمایش تمام محصولات یک گروه و زیر گروه هایش اشاره کرد.

 

پایان : سایت شما آماده است، سعی کنید وب سایت خود را بر روی شبکه های اجتماعی به دوستانتان معرفی کنید و از طریق این وب سایت فروشگاهی کسب درآمد نمایید.

 

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorکامران ذوالفقاری
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰