7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

سایت نیازمندیهای دیوار

سایت نیازمندیهای دیوار
چهارشنبه 27 دی 1402

قصد راه اندازی سایتی رو دارم که از لحاظ امکانات و کارکرد شبیه به سایت دیوار باشه ولی دیزاین و قالبش زیباتر و شکیل تر طراحی بشه. آیا سپهر میتونه این سایت رو راه اندازی کنه؟

 

راه حل سپهر

سپهر کلیه ی امکانات لازم برای ایجاد یک وب سایت نیازمندیها را داراست . برای این کار دو راه وجود دارد .

  • می تواند منبع درآمد شما از هزینه ی آگهی که کاربر پرداخت می کند باشد .
  • می تواند درج آگهی در سایت شما رایگان بوده و در عوض اطلاعات تماس مشتری در سایت موجود نباشد. کاربر با شما تماس می گیرد تا بتواند درخواست مشاهده ی فلان آگهی را بدهد .

شروع کنید !

  1. گروه بندی: در صورتی که بخواهید آگهی های شما گروه بندی شود از آن استفاده کنید. برای مثال آگهی های لوازم خانگی، لوازم شخصی، املاک، وسایل نقلیه و ... هر کدام دارای یک بخش جداگانه باشد. برای این کار ابتدا با مراجعه به بخش فروشگاه > گروه ها می توانید گروه های وب سایت خود را مشخص کنید.

  2. اضافه کردن مشخصات فنی: این بخش کمک می کند که شما اطلاعات بیشتری از یک آگهی را مشخص نمایید . برای مثال فرض کنید شما یک گروه موبایل دارید که در آن آگهی های خرید و فروش موبایل را نمایش می دهید. از طریق این بخش می توانید برای گروه موبایل فیلدهای حافظه داخلی ، گرافیک، وزن و ... را تعریف کنید. سپس برای هر آگهی این مقادیر را پر می کنید. مثلا موبایل S5 سامسونگ با حافظه‌ داخلی 16 گیگابایت و ... . این کمک می کند تا کاربرانی که وب سایت شما را می بینند بتوانند از میان انبوه آگهی ها جستجو کنند.

  3. موقعیت تبلیغات: نهایتا شما باید موقعیت و تعرفه درج آگهی را در وب سایت خود مشخص کنید. برای این کار می توانید از صفحه ی خود عکس بگیرید و قسمت های مختلف و قیمت درج آگهی در هر بخش را مشخص کنید. مثلا تعرفه ی درج آگهی در صفحه ی اول ماهیانه 50 هزارتومان و تعرفه ی درج آگهی در صفحه های داخلی رایگان.

  4.  صفحه ای در سایت شما به آدرس www.mywebsite.com/getadv.aspx وجود دارد که کاربر با مراجعه به آن می تواند آگهی خود را ارسال نماید. برای دسترسی راحت تر به این صفحه می توانید در صفحه ی اول سایت خود یک لینک به این صفحه ایجاد نمایید.

سایت شما آماده است، کاربران طبق باکس ها و صفحات تعریف شده، آگهی خود را ثبت خواهند کرد و بعد از تایید شما بر روی صفحه مورد نظر قابل نمایش خواهد بود.

پیشنهاد: در ابتدای شروع به کار سایت، آگهی ها را به صورت رایگان بر روی سایت درج کنید تا بتوانید از این راه مشتریان زیادی جذب کنید.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorامین حقی
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰