7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

امکانات جدید ، قیمت های جدید...

امکانات جدید ، قیمت های جدید...
چهارشنبه 27 دی 1402

بیش از 2.5  سال از شروع سرویس های رایانش ابری سپهر می گذرد. در این مدت افتخار همراهی با بیش از 4500 وب سایت را داشته ایم.امروز خوشحالیم به شما اطلاع دهیم که بخش های جدید زیادی در ورژن جدید سپهر آماده ی استفاده شده است. همچنین تغییرات عمده ای در نحوه ی قیمت گذاری سیستم اتفاق افتاده است.

1-قیمت بندی جدید

در مدل قیمت گذاری قبلی مشکلاتی وجود داشت که باعث سردرگمی یا درخواست های متفاوت از سوی کاربران می شد. در پلن های نقره ای، طلایی، الماس امکانات طراحی وب سایت، فروشگاه ساز اینترنتی و ... به صورت ترکیب شده با هم وجود داشت در نتیجه مثلا کاربری که نیاز به فروشگاه نداشت ولی امکانات نسخه ی الماس را داشت مجبور بود هزینه ی امکانات فروشگاه را نیز پرداخت کند. در مدل جدید قیمت گذاری این موضوع حل شده .

در این مدل کاربر می تواند بر اساس نیازهای خود هر کدام از امکانات سیستم که شامل

  • طراحی وب سایت (2 سطح امکانات)
  • طراحی فروشگاه اینترنتی (3 سطح امکانات)
  • ماژول فروش خدمات
  • ماژول آگهی نامه
  • ماژول پیام کوتاه
  • ماژول حسابداری آنلاین

می شود را بر اساس نیاز انتخاب کند و سایر موارد را در صورت نیاز بعدا به سیستمش اضافه نماید. امیدواریم از طریق این تقسیم بندی کمک کرده باشیم تا شما انتخاب بهتری روی پکیج پرداختی خود داشته باشید.

قیمت های جدید تقریبا معادل پلن های قبلی است و نمی توان گفت افزایش قیمتی صورت گرفته است. اگرچه کاربرانی که قبلا یکی از پلن های نقره ای ، طلایی ، الماس را داشته اند همچنان می توانند تا هر زمانی که مایل باشند از همان امکانات و قیمت ها استفاده نمایند و یا هر زمان که مایل بودند روی یکی از روش های جدید سویچ کنند.

 

 

2-حذف مدل پرداخت ماهیانه و اضافه شدن مدل پرداخت سنتی

سیستم سپهر یکی از اولین سیستم هایی بود که روش پرداخت خدمت به جای نرم افزار(SaaS) را در ایران استفاده کرد.

چنانچه می دانید در این روش به جای آنکه هزینه ی زیادی برای خرید نرم افزار در ابتدای استفاده بپردازید و بعد سالیانه هم هزینه ی هاست و پشتیبانی پرداخت کنید کلا یک هزینه به عنوان حق استفاده از خدماتی که شامل همه ی چیزهای مدل سنتی با کیفیت بهتری می شود می پردازید.

 چیزی که در دنیا یک امر کاملا شناخته شده است و بیشتر از اینکه میل شرکت های نرم افزاری باشد مورد مطالبه ی کاربران نرم افزار ها است. تا جاییکه بعضا شرکت های نرم افزاری برای بقا مجبور به ارائه ی این مدل خدمات در مقابل روش قدیمی می شوند.

ولی متاسفانه در ایران هنوز درک کاملی از مزایای این مدل برای کاربران وجود ندارد. کاربران ترجیح می دهند پولی که حداقل در طول 4-5 سال در مدل پرداخت ابری می پردازند را یکجا در روز اول پرداخت کنند به این امید که یکبار پول پرداخت می کنند و در سالهای بعد هزینه ی کمتری می پردازند.

به هرحال به خاطر درخواست های مکرری که برای ارائه ی این مدل می شد با حفظ روش پرداخت سالیانه این مدل نیز اضافه شد. در واقع در این روش با وجود اینکه شما از همان تکنولوژی ابری استفاده می کنید ولی می توانید با پرداخت هزینه ی راه اندازی اولیه ی بیشتر هزینه ی سالیانه ی کمتری پرداخت کنید. باز در این روش نیز سعی شده هم هزینه ی اولیه ی پرداخت شده کمتر از هزینه های سایر شرکت ها باشد و نیز هزینه ی سالیانه ی دریافت شده معادل هزینه ی خالص هاستی باشد که در سایر شرکت ها در پایان سال اول دریافت می شود.

 

3-اضافه شدن امکانات تخصصی فروشگاه اینترنتی

 با توجه به نیازها و درخواست های فراوان شما کاربران گرامی امکانات تخصصی زیادی برای بخش فروشگاه به سیستم اضافه گردید که بعضی از آنها در حال استفاده ی عمومی و بعضی دیگر در مرحله ی تست بتا است و تعداد محدودی از کاربران در حال استفاده از آن هستند که تا چند هفته ی آینده برای همه ی کاربران فعال می شود. امکاناتی نظیر :

  • ویترین هوشمند
  • تخفیف ها
  • لیست ها ی ویژه
  • پیشنهاد ویژه
  • فروش فایل و کالای مجازی
  • منوی چند مرحله ای
  • جستجوهای ویژه
  • محاسبه ی دقیق هزینه ی پست
  • اتصال به درگاه پرداخت پول بین المللی PayPal
  • سیستم انبارداری
  • بازطراحی روند سبدخرید و سفارش کالا
  • و...

 

4-بانک ایده

ما روزانه ده ها درخواست طراحی سایت های خاص می گیریم. وب سایتهایی که ارسال کنندگان درخواست مایلند پروسه ای متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده را در وب سایت خود پیاده سازی کنند . اغلب این درخواست ها از طریق فرم درخواست راه حل اختصاصی ارسال می شود زیر آنها فکر میکنند این امکانات حتما باید به صورت خاص برای آنها برنامه نویسی شود، در صورتیکه معمولا با امکانات متفاوتی که در سپهر موجود است اغلب می توان چنین وب سایتهایی را به راحتی با یکی از نسخه های موجود در سپهر پیاده سازی کرد. ما معمولا این موضوع را در ایمیل به آنها اطلاع می دهیم و آنها کسب و کار آنلاین خود را خیلی سریع تر و ارزان تر از راه حل های دیگر شروع می کنند.

بانک ایده چکیده ای از همین ایده های مردمی + راه حل های ارائه شده توسط سپهر است. البته ایده هایی که کاربران آن ابراز رضایت کرده اند که در وب سایت در معرض دید همگان قرار گیرد.

همچنین فرم ارسال ایده ای وجود دارد که شما هم می توانید ایده ی خود را به صورت خصوصی یا عمومی برای ما ارسال کرده و راه حل عملی آنرا دریافت کنید.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorنوید کوهی
کلیدواژهNewsfeatures
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج کدام‌اند؟ در این نوشته، راهنمای کاملی برای انتخابی بهتر و آگاهانه‌تر ارائه کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره تخفیفی " فروش بدون تعطیلی" ویژه کسب‌وکارهای اعلام شده در فهرست گروه شغلی 2 می‌باشد، این مشاغل می‌توانند از چهارشنبه 5 آذر ماه لغایت جمعه 14 آذر ماه به مدت 10 روز از بسته های متنوع ما برای راه اندازی سریع کسب و کار ایترنتی خود بهره ببرند.
✍🏻 رایانش ابری سپهر
همدیگر را دریابیم

همدیگر را دریابیم

بیش از دو هفته از اطلاع یافتن سراسری در مورد حضور این مهمان ناخوانده به کشورمان می‌گذرد و بی‌تردید تمامی مردم حضور آن را در زندگی خود به انواع و اقسام گوناگون حس کردهاند. شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، تهدیدهایی هم برای کسب وکارهای مختلف داشته است و از طرف دیگر باعث فرصت هایی شده.
✍🏻 رایانش ابری سپهر

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰