7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

جایگزین اپ های IOS

جایگزین اپ های IOS
چهارشنبه 4 بهمن 1402

 

 

ما در رایانش ابری سپهر همواره به کامل بودن راه حل ها برای کاربرانمان تاکید داریم. بر این اساس از سال 1393 شروع به تولید اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید و iOS کردیم (این در حالی است که هنوز هم بسیاری از ارائه دهندگان سرویس فروشگاه ساز اینترنتی، امکان ارائه ی  اپلیکیشن iOS  را ندارند).

اپلیکیشن iOS  فروشگاهی به صاحبان فروشگاه اینترنتی این امکان را می دهد تا برای بخش عمده ای از مشتریانشان که از تلفن های همراه اپل استفاده می کنند ( که اتفاقا این دسته معمولا توانایی خرید بالاتری نیز دارند) اپ اختصاصی برای فروشگاه ارائه نمایند. که با اجرای این موضوع توانستیم درصد قابل توجهی از مشتریان را به سمت فروشگاه های اینترنتی جذب نماییم.

از شهریور سال گذشته شرکت اپل تحریم های خودش را برای اپلیکیشن های ایرانی موجود در اپل استور اعمال کرد و تمامی اپلیکیشن های ایرانی از اپل استور کنار گذاشته شدند. بعد از آن از طریق مارکت های اپلیکیشن ایرانی مثل سیب اپ و اناردونی اپلیکیشن های ایرانی منتشر و در دست کاربران قرار گرفت.

در ماه های گذشته چندین بار مارکت های اپلیکیشن ایرانی نیز مورد تحریم اپل قرار گرفته و بسته شدند و تقریبا این مارکت ها هم از حل مشکل به صورت کلی نا امید شده اند. برای مثال سیب اپ در بیانیه ای اعلام نمود که دیگر تنها بر روی اپلیکیشن های پولی خارجی تمرکز خواهد داشت و به دنبال راهی است برای انتشار اپلیکیشن های داخلی.

[gallery:1446]

با وجود تمامی مشکلات به وجود آمده همچنان به دنبال راه حلی برای حل این مشکل هستیم. زیرا همواره گفته ایم:

"یا راهی خواهیم یافت؛ یا راهی خواهیم ساخت"

اما راه حل جایگزین چیست؟

نسل جدید اپ ها (PWA) که از طریق پروتوکل وب و با تکنولوژی جدیدتری ارائه می شود جایگزینی است که اکثر برندهای بزرگ تکنولوژی ایران نظیر اسنپ، تپ سی و ... برگزیده اند. به این معنی که کاربر شما هنگامی که وبسایت فروشگاه  شما را با تلفن همراه (اندروید و iOS) خود  باز می کند نسخه ای مناسب و مشابه با اپلیکیشن خواهد دید که داری مزایای زیر است:

  1. کاربر دیگر مجبور به دانلود و نصب اپلیکیشن برای استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی شما نیست و با باز کردن سایت فروشگاهی شما در گوشی خود و بوکمارک کردن آن اپلیکیشن به راحتی نصب می گردد.
  2. با بروزرسانی و رفع باگ نیازی به آپدیت نرم افزار نیست و همه ی اپ ها خودبه خود آپدیت می شوند.
  3. امکان ارسال نوتیفیکیشن و ... به راحتی فراهم می شود.
  4. در بسیاری از مواقع هنگامی که وب سایتی به حدی معروف نبود که کاربر بخواهد اپلیکیشن را نصب کند  ترجیح می داد که از طریق همان وب سایت اقدام نماید. یا هنگامی که کاربر از طریق سرچ گوگل به سایت شما می رسید دیگر متوجه اپلیکیشن نمی شد. وب اپ کمک می کند همه ی این کاربران را ترغیب به نصب اپ کنید که سبب می شود جایی در گوشی مشتری باز کرده و مسبب برگشت دوباره ی او به فروشگاه شما شود.
    صفحه ی اضافه کردن وب اپ به گوشی ios
  5. اینکه کاربر روی موبایل نسخه ی مخصوصی را می بیند سبب می شود در رتبه ی گوگل شما نیز تاثیر مثبت بگذارد.

وب اپ چه تفاوتی با وب سایت ریسپانسیو دارد؟

حالت ریسپانسیو چیزی است که هم اکنون تمام وب سایت های تحت سپهر دارند و صرفا نحوه ی نمایش سایت را به صورتی تغییر می دهد تا در موبایل بهتر نمایش داده شود.

اما وب اپ تکنولوژی جدیدی است که کاربر با بوکمارک کردن سایت شما اپ را روی گوشی نصب می کند و از این به بعد به راحتی یک اپلیکیشن می تواند از آن استفاده نماید.

 

رایانش ابری سپهر از سال گذشته با مطرح شدن این تکنولوژی جدید و نیز محتمل شدن تحریم های اپل برای اپلیکیشن های ایرانی شروع به طراحی و انتشار امکان وب اپ کرد و امروز خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم این نسخه در اختیار شما عزیزان می باشد.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorرایانش ابری سپهر
کلیدواژهfeaturesfeatures
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

نحوه ثبت‌نام در سایت پنل فرونشدگان ترب از صفر تا صد همراه با تصویر به صورت گام به گام و ترفند های فروش بیشتر در سایت ترب
✍🏻 محمدرضا قاری
چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

در این مقاله ابتدا با راهکار های سپهر برای اعلام قیمت آشنا می شوید. سپس در ادامه چند راهکار جالب برای تغییر و بروز رسانی قیمت کالا ها به صورت دسته ای و گروهی به شما معرفی خواهد شد. (مطالعه در 3 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری
جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

پس از ایجاد امکان فروشگاهی ایسنتاگرام در ماه های اخیر و استقبال کاربران و فروشگاه های اینترنتی از این امکان، از امکانی جدید به اسم " Checkout" رو نمایی شد. این ابزار این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ترک اینستاگرام و انتقال به سایت فروشگاهی،کالا را خریداری کند. (مطالعه در 4 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰