آموزش ویدیویی کاهش حجم عکس برای وب سایت

آموزش ویدیویی کاهش حجم عکس برای وب سایت
چهارشنبه 4 بهمن 1402

هر عکسی که با گوشی موبایل هوشمندتان می‌گیرید، به‌طور میانگین بیشتر از 6 مگابایت حجم دارد! اگر با دوربین دیجیتال عکاسی حرفه‌ای کرده باشید، این عدد تا 20 مگابایت هم می‌رسد؛ در صورتی که عکس‌هایی که در وب سایت قرار می‌گیرند باید چیزی در حدود 100 کیلوبایت باشند تا کاربر سریع بتواند سایت شما را لود کند. 

فروشگاه ساز سپهر به صورت اتوماتیک عکس ها را بهینه و کوچک می کند؛ اما اگر شما برای هر کالا عکس بزرگی را آپلود کنید تا فروشگاه ساز آن را کوچک کند، حجم زیادی از اینترنت شما مصرف شده و زمان زیادی هم صرف آپلود عکس ها می‌شود. در حالی که با یک نرم افزار ساده که در ادامه معرفی می‌شود، می‌توانید از اول عکس‌ها را تا حدود 100 کیلو بایت کوچک کنید و همه را یک جا آپلود نمایید. 

نرم افزار کاهش حجم عکس برای وب سایت

نرم افزار «ایزی تام‌نیلز Easy Thumbnails» ابزاری رایگان برای بهینه‌سازی حجم عکس است. این نرم افزار کمتر از یک مگابایت حجم دارد و بر روی نسخه‌های مختلف ویندوز قابل استفاده است. 

 با حجم 1 مگابایت

به کمک این نرم افزار می‌توان با چند کلیک، حجم مجموعه‌ای از تصاویر را به‌صورت یک‌جا کاهش داد.

نرم افزار کاهش حجم عکس

شما می‌توانید تصاویری که از محصولات مختلف برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه می‌کنید، بهینه‌سازی کرده و به اندازه موردنظرتان برسانید. در ویدیوی زیر، در دو دقیقه نحوه‌ی نصب و استفاده از این نرم افزار را توضیح داده‌ایم.

کاهش حجم عکس در اندروید

اگر از گوشی موبایل برای مدیریت فروشگاه خود استفاده می‌کنید، اپلیکیشن مدیریت فروشگاه ساز سپهر به صورت خودکار حجم عکس های شما را کاهش می‌دهد و نیازی به نصب اپلیکیشن دیگری ندارید. اپ مدیریت سپهر را از بازار دانلود کنید. 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorمحمدرضا قاری
کلیدواژهlearnlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

طراحی لوگوی ارزان شعار اصلی برخی از شرکت‌های طراحی است که صاحبان مجموعه‌های نوپا را برای ثبت سفارش طراحی به تکاپو وا می‌دارد. با توجه به رقابت بالایی که بین شرکت‌های مختلف وجود دارد، تبلیغات و لوگوی مناسب تأثیر مهمی بر وجهه یک برند دارد. لوگوی یک مجموعه باید هویت شرکت موردنظر را به بهترین شیوه ممکن به مشتریان معرفی نماید. به همین دلیل انتخاب و طراحی لوگوی مناسب اهمیت بالایی دارد و باید با وسواس زیادی انجام گیرد.
✍🏻 نوید کوهی
ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت یا مدیر وبسایت یک موقعیت شغلی بسیار پر مخاطب و فنی است که نیاز به آگهی کامل در حوزه مدیریت سایت دارد و ادمین سایت می تواند وظایف متفاوت و متعددی را ...
✍🏻 میلاد رضایی
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰