7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

۱۰ ویژگی یک اپلیکیشن ساز رایگان

۱۰ ویژگی یک اپلیکیشن ساز رایگان
چهارشنبه 4 بهمن 1402

با گسترش یافتن کسب و کارهای آنلاین ابزارهایی نیز برای راحتی کاربر و فروشنده شکل گرفتند. تا چند سال گذشته اگر قصد خرید از یک فروشگاه به صورت اینترنتی را داشتید، باید از لپ تاپ برای دسترسی به وب سایت استفاده می‌کردید اما با ورود گوش‌های هوشمند روش‌های آسان‌تری برای خرید اینترنتی به وجود آمد. اپلیکیشن های فروشگاهی نمونه‌ای از این ابزارها هستند. ممکن است در ابتدا تصور کنید برای طراحی یک اپ نیاز به زمان و یک فرد متخصص برای کدنویسی دارید اما با پیشرفت فناوری روش‌های جدیدی مانند اپلیکیشن ساز مورد استفاده قرار گرفتند. بسیاری از صاحبان و مدیران تمایل دارند قبل از معرفی نسخه اصلی اپ خود را با استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان طراحی و مورد استفاده قرار دهند. شما نیز اگر قصد ساخت یک اپ رایگان را دارید، همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های این اپلیکیشن‌ساز آشنا کنیم.

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

همانطور که از نام اپلیکیشن ساز رایگان مشخص است این برنامه کاملا رایگان است و افراد می‌توانند بدون پرداخت کردن هزینه‌ای در کمترین زمان ممکن اپلیکیشن خود را در اختیار داشته باشند اما تعداد ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد بسیار محدودتر از دیگر نسخه‌ها است.

ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان

۱) ساخت اپلیکیشن بدون پرداخت هزینه

عدم پرداخت هزینه یکی از مهمترین دلایل برای استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان است. با کمک این اپ می‌توانید تعدادی از قالب‌ها را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

۲) صرفه جویی در زمان

شاید یکی از مهمترین عواملی که افراد را از ساخت اپ برای کسب و کار خود منصرف می‌کند، وقت‌گیر بودن زمان آن است اما با استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان و بدون نیاز به کدنویسی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اپ را طراحی کرد.

۳) در اختیار داشتن امکانات طراحی اپ

با استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان می‌توانید بسیاری از امکاناتی که در یک اپلیکیشن‌ساز حرفه‌ای است را در اختیار داشته باشید و اپ خود را در یک محیط کاملا حرفه‌ای با قالب‌ها و ماژول‌های گوناگون طراحی کنید.

۴) ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های یک اپلیکیشن ساز رایگان خوب توانایی طراحی اپ برای هر دو پلتفرم اندروید و ios است تا کاربر مجبور به خریداری یا استفاده از یک برنامه دیگر نشود.

۵) استفاده از فناوری‌های جدید

از دیگر خدمات و امکانات یک اپلیکیشن ساز رایگان می‌توان به استفاده از جدیدترین فناوری‌ها مانند اطلاع رسانی از طریق ایمیل یا پیامک، ویرایش کردن اطلاعات و … اشاره کرد.

۶) بهینه سازی اپلیکیشن

یک اپلیکیشن برای آنکه بتواند به کاربر خود معرفی شود نیاز به بهینه سازی و به روز رسانی دارد. از دیگر ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان امکان بهینه سازی آن در App Store و Google Play است.

۷) طراحی اپلیکیشن با توجه به نیازهای صاحب کسب و کار

از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌ها استفاده از اپلیکیشن ساز رایگان طراحی محیط کاربری با توجه به نیازهای مدیر مانند نوع و سایز فونت، تصویر زمینه و رنگ‌بندی، آرم و لوگو اختصاصی و … است.

۸) امکان پرداخت آنلاین در اپلیکیشن

امکان پرداخت آنلاین یکی از مهمترین ویژگی‌های یک اپ فروشگاهی است. با فراهم کردن این ویژگی توسط اپلیکیشن ساز رایگان کاربران می‌توانند در کمترین زمان هزینه کالا خود را پرداخت کنند.

۹) محدود بودن زمان استفاده از اپ

از دیگر ویژگی‌های یک اپلیکیشن ساز رایگان، محدود بودن زمان استفاده از آن‌ها است. این برنامه‌ها زمان محدودی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و فرد تنها در آن مدت می‌تواند از اپلیکیشن خود استفاده کند.

۱۰) ارتقا دادن به نسخه حرفه‌ای اپلیکیشن ساز

همانطور که گفتیم اپلیکیشن ساز رایگان زمان محدودی دارد و اگر بخواهید از این اپ به صورت سالانه استفاده کنید بهتر است آن را به نسخه‌های حرفه‌ای ارتقا دهید و از دیگر امکانات آن‌ها که بسیار بیشتر از نسخه رایگان هستند استفاده کنید.

کلام آخر

با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند و در دسترس بودن اینترنت استفاده از اپلیکیشن‌های فروشگاهی و دیگر اپ‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است. اپلیکیشن ساز رایگان با داشتن ویژگی‌های مناسب توانسته نیاز بسیاری از مدیران را برای طراحی یک اپ شخصی‌سازی شده برطرف کند. شما نیز اگر تجربه استفاده از این برنامه‌ها را دارید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorراسا
کلیدواژهlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی
درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود. درگاه پرداخت نیاز به مراحلی مشخصی برای دریافت دارد. شما ابتدا باید نماد اعتماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت ...
✍🏻 سحر مهدوی
تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوای با کیفیت می تواند میزان فروش یک فروشگاه تا بیش از 50% افزایش دهد. تولید محتوا چیست و چرا باید آموزش ببنیم آن را یک نیاز برای فروشگاه‌های آنلاین...
✍🏻 سحر مهدوی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰