همدیگر را دریابیم

همدیگر را دریابیم
چهارشنبه 27 دی 1402

بیش از دو هفته از اطلاع یافتن سراسری در مورد حضور این مهمان ناخوانده به کشورمان می گذرد و بی تردید تمامی مردم حضور آن را در زندگی خود به انواع و اقسام گوناگون حس کرده اند. شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، تهدیدهایی هم برای کسب وکارهای مختلف داشته است و از طرف دیگر باعث فرصت هایی شده.

با شیوع ویروس کرونا و شرایط بحرانی که در آن قرار گرفتیم، از جمله کاهش رفت و آمدها و رعایت موارد بهداشتی، کسب و کارهای عده ی زیادی از مردم دچار مشکل شده، در این دو هفته بسیاری از شغل هایی که به نوعی با سلامت آحاد جامعه سروکار داشته اند محدود و یا تعطیل شده و اغلب اصناف و واحدهای تجاری نیز به دلیل نبود مشتری متحمل زیان شده اند. از طرفی نیاز های مردم کماکان پا برجاست. بسیاری خرید های سالانه ی خود را در این فصل از سال انجام می دهند که به دلیل مشکلات قادر به انجام خرید نیستند.

ما هم میخواهیم سهمی داشته باشیم

بهترین راه حل رهایی از شرایط اقتصادی به وجود آمده برای کسب و کار های سنتی، ایجاد وب سایت و فروش اینترنتی است. فروش اینترنتی باعث می شود، مردم بتوانند بدون خروج از منزل، خرید های خود را انجام دهند. به سادگی محصولات مختلف را مقایسه کنند و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند. به علاوه، کاسبان و مغازه داران، بدون خروج از منزل و با تضمین سلامتشان به کسب درآمد و گذران زندگی خود بپردازند. همچنین ساخت فروشگاه اینترنتی، در واقع ایجاد مسیر درآمدزایی جدید و ماندگار است.

اما در مقابل تمام مزایای شروع فروشگاه اینترنتی، این کار سختی هایی نیز دارد. از جمله نیاز به دانش برنامه نویسی و سختی ایجاد یک سایت اختصاصی. از این رو ما نیز وظیفه ی خود دانستیم تا برای حل این مشکلات در کنار هم میهنان خود باشیم. با استفاده از طرح های ویژه ی شرکت سپهر، فروشندگان عزیز می توانند این ضرر ها را به حداقل برسانند.

سوپر مارکت ها خط مقدم مبارزه با کرونا

 آقای جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی اعلام کرد که با بررسی اطلاعات آماری مشخص شده است که سه نقطه آلوده ترین محل ها به ویروس هستند،

1-بیمارستانها

2-پمپ بنزین ها

3-سوپرمارکت ها

یکی از ویژگی های خاص سپهر، امکان ایجاد سوپرمارکت اینترنتی است، سوپرمارکت ها نسبت به فروشگاه های اینترنتی معمولی امکاناتی نیاز دارند که بقیه ی سایت های فروش اینترنتی نیاز ندارند. خوشبختانه این امکان در سپهر فراهم است و ما در راستای مسئولیت اجتماعی خود امکان ایجاد سوپر مارکت اینترنتی را با 50 درصد تخفیف فراهم کرده ایم.

 اگر شما یک سوپر مارکت یا یک فروشگاه موادغذایی دارید شاید الان بهترین فرصت باشد برای اینکه مشتریان از دست رفته را با یک اپلیکیشن فروش اینترنتی یا یک ربات تلگرام یا یک سایت ساده دوباره به خرید تشویق نمایید.

برای دریافت کد تخفیف و هماهنگی ها برای فعال سازی با شماره ی 021_47623030تماس بگیرید یا اپ مدیریت را دانلود کنید.

تیم سپهر مشتاقانه متنظر این کسب و کارهاست و تمامی مراحل ساخت و ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را با آنها هم قدم خواهد شد.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorرایانش ابری سپهر
کلیدواژهNewsNews
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج کدام‌اند؟ در این نوشته، راهنمای کاملی برای انتخابی بهتر و آگاهانه‌تر ارائه کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره تخفیفی " فروش بدون تعطیلی" ویژه کسب‌وکارهای اعلام شده در فهرست گروه شغلی 2 می‌باشد، این مشاغل می‌توانند از چهارشنبه 5 آذر ماه لغایت جمعه 14 آذر ماه به مدت 10 روز از بسته های متنوع ما برای راه اندازی سریع کسب و کار ایترنتی خود بهره ببرند.
✍🏻 رایانش ابری سپهر

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰