رویا تو بساز

رویا تو بساز
چهارشنبه 4 بهمن 1402

همه آدم ها رویاهایی دارند که در طول زندگی به آنها فکر می‌کنند و در پی دست یافتن به آنها هستند. سپهر با ایده ی فراهم آوردن راهی ساده برای رساندن افراد به رویاهایشان شکل گرفت. رویایی بر مبنای گسترش فروش و کسب درآمد پایدار از دنیای مجازی با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی. ما همیشه به دنبال ایجاد ساده‌ترین راه ها بوده‌ایم و هر روز به فکر نوآوری و اضافه کردن بروزترین امکانات برای ایجاد یک فروشگاه ساز اینترنتی کامل.

اما عواملی همیشه باعث سست شدن و نرسیدن آدم ها به رویاهایشان می شوند، مثل بحران اقتصادی این روزها که گریبان‌گیر زندگی همه ما شده و تاثیر آن را در جای جای جامعه مان مشاهده می‌کنیم؛ ما آن را به طور دقیق و موشکافانه در روند کسب و کار خودمان یعنی فروشگاه های اینترنتی بررسی کردیم که می‌توانید، نتایج این بررسی را در مقاله قطعی اینترنت، رکود اقتصادی و روش های فرار از بحران برای فروشگاه های اینترنتی مطالعه نمایید. پس از این بررسی در پی راه حل شدیم و با تعداد بسیاری از مشتریان جدید و قدیمی شروع به صحبت و گفت و گو کردیم، از عوامل موفقیت و یا شکستشان در این بازار پرسیدیم و نظراتشان را جویا شدیم، که بزودی آن ها را هم برای شما بازگو خواهیم کرد. در ادامه ی همین بررسی ها نظرسنجی عمومی از طیف گسترده ای از افراد و مشاغل انجام شد، که نتایج خیلی موثری برای ما به همراه داشت.

بعد از طی همه ی این مراحل یکی از بزرگ ترین تصمیمات شرکت گرفته شد که به طبع در فضای کسب و کارهای اینترنتی اثر بخش و جریان ساز خواهد بود، این تصمیم در راستای مسئولیت اجتماعی مان در فضای بحران زده ی حال حاضر بازار و کسب و کار ها برای ایجاد تحول و بهبود شرایط به خصوص برای حمایت از کسب و کار های کوچک گرفته شده و امید است در طی اجرایی کردن آن بتوانیم سهمی هرچند کوچک در ایجاد بستری مناسب به منظور کسب درآمد، اشتغال‌زایی و گسترش کسب و کارهای مجازی داشته باشیم. بخشی از مواردی که طی این تصمیم منظور شده را در ادامه می‌توانید ملاحظه کنید.

رویاتو رایگان بساز

   1-رایگان شدیم!

اتفاق بزرگی که افتاده امکان ایجاد رایگان فروشگاه اینترنتی با امکانات مورد نیاز برای شروع کسب و کار اینترنتی می‌باشد، که صاحبان مشاغل می‌توانند برای همیشه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به طور رایگان فروشگاه خود را داشته باشند.

هرچند قبلا هم ما امکان ایجاد فروشگاه رایگان را داشتیم، تفاوتی که هست در مدل قبلی صرفا به منظور دمو کوتاه مدت برای مشاهده ی امکانات و کار با نرم افزار بود، ولی اکنون تمامی امکانات از جمله: امکان ثبت دامنه اختصاصی، امکان اتصال درگاه پرداخت و ...  برای ایجاد یک کسب و کار کوچک اینترنتی محیا شده است.

اگر شما هنوز فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد نکرده‌اید، همین الان به طور کاملا رایگان آن را ایجاد کنید: ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

 

   2-کسب و کارهای کوچک اضافه شد.

در طی این تصمیم  پلن های فروشگاهی ویژه کسب و کار های کوچک اضافه شده که مشاغل مختلف می‌توانند با توجه به نیاز خود با حداقل هزینه در مقایسه با امکاناتی که دریافت می‌کنند، فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنند و هزینه ها را به صورت ماهانه پرداخت کنند.

 

   3-اضافه شدن بر تعداد قالب های رایگان

تعدادی قالب رایگان با طراحی ویژه فروشگاه اینترنتی به مجموعه قالب های رایگان اضافه شده است که می‌تولند در سهولت امر فروش مثمر ثمر باشد.

ضمن اینکه پس از رونمایی از وبسایت جدید سپهر در اوایل پاییز امسال با نظرات سازنده ی شما، دست به بازطراحی پلن مدیریت زدیم و در حال بهبود و بروز رسانی قسمت های مختلف آن هستیم و امکانات جدیدی که بزودی از آن ها نیز رونمایی خواهیم کرد. از شما بی‌نهایت سپاسگزاریم که در این راه هیچ وقت ما را تنها نگذاشتید و همیشه با درخواست‌ها و نظرات خود موتور محرک و قوت قلب ما بوده‌اید.

 اکنون که در فروشگاه ساز سپهر امکان این فراهم آمده که هر کسی از هر کجا میتواند فروشگاه اینترنتی خود را بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت کاملا رایگان برای همیشه ایجاد کند و ما قدم به قدم با او هستیم برای رسیدن به هدفمان که چیزی نیست جز ساختن رویاها، شما هم اگر دوستی دارید که هنوز کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد نکرده او را راهنمایی کنید که از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرد.

ما همچنان با همان شعار همیشگی مان در راه هستیم و خواهیم ماند، در راه رساندن شما به رویاهایتان ...

#رویاتو_بساز

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorشهاب الدین برادران
کلیدواژهstart
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
معرفی 5 سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی به همراه آموزش، معایب و مزایا

معرفی 5 سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی به همراه آموزش، معایب و مزایا

طراحی لوگو با هوش مصنوعی یکی از ابزارهای محبوب در میان کاربران است. طراحی لوگو با هوش مصنوعی نیاز به دانش و هزینه بالایی نخواهید داشت و بع سادگی می توانید ...
✍🏻 میلاد رضایی
ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت یا مدیر وبسایت یک موقعیت شغلی بسیار پر مخاطب و فنی است که نیاز به آگهی کامل در حوزه مدیریت سایت دارد و ادمین سایت می تواند وظایف متفاوت و متعددی را ...
✍🏻 میلاد رضایی
درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود. درگاه پرداخت نیاز به مراحلی مشخصی برای دریافت دارد. شما ابتدا باید نماد اعتماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت ...
✍🏻 سحر مهدوی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰