مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز چیست؟

مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز چیست؟
چهارشنبه 4 بهمن 1402

با فراگیر شدن تلفن‌های همراه و در دسترس بودن اینترنت، اپلیکیشن‌ها مخصوصا اپلیکیشن‌های فروشگاهی به یکی از بهترین ابزارها برای فروش اینترنتی محصولات تبدیل شدند. تا چند سال گذشته ساخت اپلیکیشن به دلیل کد نویسی و هزینه‌هایی بالایی که داشت کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه ابزاری آسان برای ساخت این برنامه‌ها وجود دارد. اپلیکیشن سازها همانند ابزارهایی مانند وردپرس که برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند به کد نویسی نیازی ندارند، در نتیجه هزینه و زمان کمتری برای طراحی آن‌ها صرف می‌شود. شما نیز اگر به دنبال انتخاب ابزار و روشی مناسب برای ساخت اپلیکیشن هستید، همراه ما باشید تا شما را با مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز آشنا کنیم و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کاهش هزینه‌ها از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز برای هر فروشگاه یا کسب و کاری کم بودن هزینه‌های طراحی و ساخت آن نسبت به روش کدنویسی است. اپلیکیشن‌هایی که به کمک کد نویسی طراحی می‌شوند به دلیل استفاده از طراحان و متخصصان در این زمینه هزینه‌های بسیاری زیادی را به دنبال دارند اما در اپلیکیشن‌سازها این موضوع متفاوت است و هزینه کمتری دارند یا به صورت رایگان با محدودیت‌هایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

طراحی اپلیکیشن‌ها برای تمامی پلتفرم‌ها

از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز ها طراحی یک اپ برای تمامی پلتفرم‌ها است. در بسیاری از مواقع اپلیکیشن فروشگاهی که برای ios طراحی می‌شود را نمی‌توان برای اندروید استفاده کرد، در نتیجه هزینه‌های ساخت دوباره زیادی را به همراه دارد اما با اپلیکیشن سازها می‌توان یک اپ را برای هر نوع پلتفرمی استفاده کرد. نکته مهم دیگر در این زمینه طراحی اپ‌ها برای وب سایت است که نیاز به نوع دیگری از اپلیکیشن‌سازها با پشتیبانی از پلتفرم وب‌سایت‌ها را دارد.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در کمترین زمان با اپلیکیشن ساز

یکی از دلایلی که افراد کمتر به سراغ ساخت اپلیکیشن به وسیله کدنویسی می‌روند، زمان‌گیر بودن این روش است. ساخت اپ فروشگاهی یا دیگر اپ‌ها با این روش حداقل به شش ماه زمان نیاز دارد اما یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز ها صرفه‌جویی آن‌ها در زمان است. این ابزارها داری قالب‌ها و ماژول‌های آماده هستند، به همین دلیل به زمان کمتری نیاز دارند.

طراحی اپلیکیشن بدون بدقولی

یکی از بزرگترین نگرانی‌های صاحبان کسب و کارها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن، برآورده نشدن خواسته‌های آن‌ها است. در بسیاری از موارد طراحان قول ساخت یک اپ با ویژگی‌های عالی را داده‌اند اما پروژه‌ای که تحویل می‌دهند به هیچ عنوان قابل قبول نیست. از مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز می‌توان به در اختیار بودن ماژول و قالب‌ها اشاره کرد که افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود اپلیکیشن را طراحی کنند.

ساخت آسان اپ توسط اپلیکیشن‌ساز

یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز ها استفاده آسان از آن‌ها است به وسیله این ابزار می‌توانید تنها با انتخاب چند گزینه اپلیکیشن مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید و در صورت بروز مشکل به صورت آنلاین با پشتیبانی صحبت کنید.

بروزرسانی خودکار اپلیکیشن

اعمال کردن تغییرات جدید و اضافه کردن گزینه‌های دیگر به اپلیکیشن‌ها از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید در کمترین زمان به داشبورد اپ خود دسترسی داشته باشید و از افراد دیگری استفاده نکنید.

کلام آخر

فروشگاه‌های اینترنتی با داشتن اپلیکیشن در چند سال اخیر به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کار های آنلاین تبدیل شده‌اند که به همین دلیل بسیاری از مدیران کسب و کارها به دنبال ساخت اپلیکیشن هستند. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با مزایای استفاده از اپلیکیشن ساز آشنا کنیم تا از این ابزار برای طراحی اپ فروشگاهی خود بهره ببرید.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorراسا
کلیدواژهlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

طراحی لوگوی ارزان شعار اصلی برخی از شرکت‌های طراحی است که صاحبان مجموعه‌های نوپا را برای ثبت سفارش طراحی به تکاپو وا می‌دارد. با توجه به رقابت بالایی که بین شرکت‌های مختلف وجود دارد، تبلیغات و لوگوی مناسب تأثیر مهمی بر وجهه یک برند دارد. لوگوی یک مجموعه باید هویت شرکت موردنظر را به بهترین شیوه ممکن به مشتریان معرفی نماید. به همین دلیل انتخاب و طراحی لوگوی مناسب اهمیت بالایی دارد و باید با وسواس زیادی انجام گیرد.
✍🏻 نوید کوهی
ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت یا مدیر وبسایت یک موقعیت شغلی بسیار پر مخاطب و فنی است که نیاز به آگهی کامل در حوزه مدیریت سایت دارد و ادمین سایت می تواند وظایف متفاوت و متعددی را ...
✍🏻 میلاد رضایی
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰