7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

8 نکته ی کوتاه و کاربردی برای موفقیت در بازاریابی وب سایت های اینترنتی

8 نکته ی کوتاه و کاربردی برای موفقیت در بازاریابی وب سایت های اینترنتی
چهارشنبه 27 دی 1402

نکات مهم و ساده ای هستند که با رعایت آنها بدون هیچ هزینه ای می توانید تعداد مشتریان و فروش خود را در فضای اینترنتی چندین برابر کنید . در زیر 8 عامل مهم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی و طراحی وب سایت به صورت مختصر و کاربردی بیان شده است .

1- هدف نهایی را مشخص کنید.

درست است که در نهایت می خواهید کسب و کارتان را رونق دهید ولی این هدف خیلی کلی است. برای رسیدن به این هدف یک هدف جزیی تر مانند افزایش تعداد تماس های تلفنی،  افزایش تعداد فروش ، بیشتر کردن تبلیغات و... مشخص کنید . این اهداف باید با میزان رونق کسب کار شما رابطه ی مستقیم داشته باشد. تنظیم اهداف و تلاش برای رسیدن بسیار مهم است ولی ایجاد یک روند اندازه گیری برای اینکه هر لحظه بدانید در چه سطحی از دسترسی به هدف هستید هم به همان اندازه مهم است .

2- محتوای وب سایت خود را ارزیابی کنید.

محتوا مهمترین بخش وب سایت است پس ارزیابی کنید که وب سایت شما چه می گوید؟ آیا محتوای منحصر به فرد و مفیدی دارد ؟ آیا کاربران وقتی وب سایت شما را میبینند مطالب آن را یاد خواهند گرفت؟ چندوقت یکبار اطلاعات وب سایت خود را بروز می کنید؟ آیا وب سایت شما محتوای قابل خواندنی دارد؟ آیا محتوای سایت شما با اهدافتان همخوانی دارد؟

3-  تگ <title>.

عنوان یکی از مهمترین بخش های وب سایت شما و یکی از عوامل اصلی جذب کاربران محسوب می شود. به پنجره مرورگر خود را نگاه کنید. چه می بینید؟ آیا مطلب و صفحه ای که شما به دنبال آن هستید را توصیف می کند؟ آیا شامل کلمات کلیدی است که شما می خواهید کاربران بوسیله آن به وب سایت شما بپیوندند؟ اگر کسب و کار شما، محلی است، آیا حاوی کلمات کلیدی متناسب با جستجوی محلی شما هست مثلا اگر شما در کار طراحی معماری در شهر اصفهان هستید آیا کلمه ی اصفهان در عنوان شما وجود دارد ؟

4- ارزیابی و اندازه گیری .

وقتی نمی توانید ارزیابی و اندازه گیری درستی از وب سایت خود داشته باشید نمی توانید در این زمینه پیشرفت کنید. گوگل آنالایتیک حجم عظیمی از اطلاعات فوق العاده مفید را ارائه می دهد و یک ابزار بسیار عالی و رایگان است که ما آن را پیشنهاد می کنیم. همچنین می توانید آمار و لیست تماس های تلفنی را هم داشته باشید. مثلا اینکه در روز چه تماس های تلفنی داشته اید ؟چه کسانی تماس گرفته اند ؟ و یا این تماس چقدر طول کشیده است.  

5- امکان استفاده نیازمندیهای رایگان کسب و کار شهر شما

یکسری از سایت ها و کتابهایی به صورت رایگان و یا با هزینه های ناچیز وجود دارند ، که شما می توانید از آن استفاده کنید، فقط کافیست با صرف چند دقیقه زمان اطلاعات خود را وارد نمایید.

علاوه بر این، ما تبلیغات پولی را پیشنهاد نمی کنیم، شما می توانید با نیازمندیهای رایگان شروع کنید و روند پیشرفت خود را ببینید.  

6- رقبا را بررسی کنید.

وب سایت های رقبا را بازدید کنید و ببینید که آنها در این زمینه چه کارهایی انجام می دهند. کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را جستجو کنید. این یک راه عالی برای به دست آوردن ایده در بازاریابی آنلاین شما می باشد.

7- پذیرفتن نقص های وب سایت .

بسیاری از صاحبان کسب و کار، وب سایت خود را دوست دارند و حاضر به تغییر آن نیستند، اما اولین قدم برای بهبود و پیشرفت وب سایت خود، پذیرفتن و اعتراف به کاستی های آن است.

8- وبلاگ نویسی

هر کسب و کاری، با وبلاگ نویسی منظم چیزی بدست می آورد. مزایای وبلاگ نویسی زیاد است ، اما در اینجا چند مزیت وبلاگ نویسی جهت کسب و کار ذکر شده است :

الف )دیده شدن  

ب) ایجاد یک فرصت خوب برای شروع گفت و گو با مشتری در نظرات

پ) هرپست وبلاگ فرصت مناسبی برای  SEO   است

ت) در گوگل ، تازه ترین محتوا برابر است با بهترین وب سایت

** برای آگاهی بیشتر راجع به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو سئوSEO میتوانید از صفحه مربوط به سئو در همین سایت دیدن کنید و یا کتاب راهنمای سئو را رایگان دانلود و مطالعه فرمایید.

منبع : http://sporkmarketing.com/10-small-business-internet-marketing-tips/

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
author
کلیدواژهlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی
درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود. درگاه پرداخت نیاز به مراحلی مشخصی برای دریافت دارد. شما ابتدا باید نماد اعتماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت ...
✍🏻 سحر مهدوی
تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوای با کیفیت می تواند میزان فروش یک فروشگاه تا بیش از 50% افزایش دهد. تولید محتوا چیست و چرا باید آموزش ببنیم آن را یک نیاز برای فروشگاه‌های آنلاین...
✍🏻 سحر مهدوی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰