7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

گزارش تصویری از رویداد استارتاپ ویکند

گزارش تصویری از رویداد استارتاپ ویکند
چهارشنبه 27 دی 1402

سومین دوره ی استارتاپ ویکند همزمان با هفته ی کارآفرینی در سراسر دنیا و در ایران برگزار شد . رایانش ابری سپهر نیز جزو حامیان این رویداد بود و به هر تیم یک پکیج الماس یک ساله به ارزش یک میلیون تومان اهدا کرد که توانست بسیاری از نیازهای تیم ها در زمینه ی راه اندازی وب سایت خود ( فروشگاه ساز اینترنتی و طراحی سایت اینترنتی ) در عرض چند ساعت را برطرف نماید . در واقع به خاطر اینکه در مدت زمان دو روز تیم ها باید بتوانند نمونه ی اولیه ای از محصول خود را آماده کنند تا در روز آخر بتوانند آن را به داوران و سرمایه گذاران ارائه دهند . سیستم رایانش ابری سپهر بهترین گزینه برای آنها بود تا بتوانند خیلی سریع موارد فنی مورد نیاز خود را برطرف کرده و بیشتر وقت روی محتوا و پرزنت خود بگذارند.

در دنیا نیز سیستم های کلود همواره مورد استقبال چنین مراسم هایی قرار گرفته اند . برای مثال شرکت گوگل به هر تیم 100 دلار اعتبار استفاده از فضای ابری خود را هدیه می دهد یا شرکت آمازون که از حامیان جهانی این رویداد است به هر تیم یک اکانت رایگان برای استفاده از خدمات رایانش ابری خود (AWS) را اختصاص می دهد .

این که یک سیستم رایانش ابری ایرانی نیز در کنار سایر شرکت های بزرگ تکنولوژی به شرکت کننده ها خدمات ارائه می کرد موجب تعجب و خوشحالی منتورها و شرکت کننده ها شده بود.

جالب اینجا بود که در روز اول بعضی تیم ها با استفاده کردن از سپهر مخالف بودند و تصمیم داشتند از سیستم های اوپن سورس نظیر وردپرس و جوملا استفاده کنند. در طول روز آنها وقت زیادی را صرف طراحی قالب، خریدن هاست و تنظیم کردن آن صرف کردند اما در پایان روز تازه به این نتیجه رسیدند که کارهای زیاد دیگر باقی مانده که در مدت زمان باقی مانده انجام شدنی نیست. نهایتا آنها نیز پکیج سپهر خود را راه اندازی کرده و خیلی سریع توانستند موارد مورد نیاز خود را ایجاد کنند .

در نهایت 7 تیم از 10 تیم موفق شد محصول خود را توسط سیستم سپهر راه اندازی کرده و به معرض نمایش بگذارد .

و جالب اینجاست که هر 3 تیم برتر از سپهر برای ایجاد نمونه ی اولیه ی وب سایت خود استفاده کرده بودند.

در ادامه با ما همراه باشید با گزارش تصویری از این رویداد :

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorتیم پشتیبانی
کلیدواژهNewsNews
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج کدام‌اند؟ در این نوشته، راهنمای کاملی برای انتخابی بهتر و آگاهانه‌تر ارائه کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره تخفیفی " فروش بدون تعطیلی" ویژه کسب‌وکارهای اعلام شده در فهرست گروه شغلی 2 می‌باشد، این مشاغل می‌توانند از چهارشنبه 5 آذر ماه لغایت جمعه 14 آذر ماه به مدت 10 روز از بسته های متنوع ما برای راه اندازی سریع کسب و کار ایترنتی خود بهره ببرند.
✍🏻 رایانش ابری سپهر
همدیگر را دریابیم

همدیگر را دریابیم

بیش از دو هفته از اطلاع یافتن سراسری در مورد حضور این مهمان ناخوانده به کشورمان می‌گذرد و بی‌تردید تمامی مردم حضور آن را در زندگی خود به انواع و اقسام گوناگون حس کردهاند. شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، تهدیدهایی هم برای کسب وکارهای مختلف داشته است و از طرف دیگر باعث فرصت هایی شده.
✍🏻 رایانش ابری سپهر

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰