گوگل به خریداران جدید کرومبوک ۱ ترابایت فضای ابری رایگان هدیه می دهد.

گوگل به خریداران جدید کرومبوک ۱ ترابایت فضای ابری رایگان هدیه می دهد.
چهارشنبه 27 دی 1402

 

در سالی که گذشت، هزینه در اختیار داشتن فضای ابری کاهش بسیاری داشته ولی هیچ وقت بهتر از “رایگان” نخواهد بود. گوگل هم در اقدامی تازه خبر داده که خریداران جدید کرومبوک ها، یک ترابایت فضای رایگان گوگل درایو هدیه خواهند گرفت.

این گونه هدیه ها معمولا به مدت یک سال معتبر هستند اما گوگل اعلام کرده این فضای رایگان به مدت ۲ سال در اختیار کاربر بدون دریافت هزینه قرار خواهد گرفت.

اگر شما قصد داشته باشید این فضا را از گوگل خریداری کنید باید مبلغی در حدود ۲۴۰ دلار را به گوگل پرداخت کنید. در حالی که هزینه خرید کروم بوک حداقل ۱۹۹ دلار است. بنابراین یک فرصت بسیار خوب است که شما می توانید از آن بهره ببرید.

برای دریافت این فضای رایگان باید تا اول ژانویه ۲۰۱۵، به وسیله کروم بوک خود به گوگل درایو مراجعه کنید و سپس هدیه را اصطلاحا Reedem کنید. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که به طور کلی پایه و اساس سیستم عامل کروم گوگل بروی فضای ابری چیده شده است. بنابراین هرچقدر که فضای ابری شما بیشتر باشد، شما موسیقی و اسناد بیشتری را می توانید در سرورهای گوگل ذخیره کنید و به طور کلی زندگی دیجیتالی خود را بهتر پیش خواهید برد.

شاید اگر به دنبال یک لپ تاپ معمولی برای رفع حداقل نیازهای خود می گردید، این موضوع دلیل خوبی برای خرید یک کروم بوک باشد.

 

منبع : http://digiato.com

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
author
کلیدواژهNewsNews
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج کدام‌اند؟ در این نوشته، راهنمای کاملی برای انتخابی بهتر و آگاهانه‌تر ارائه کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره تخفیفی " فروش بدون تعطیلی" ویژه کسب‌وکارهای اعلام شده در فهرست گروه شغلی 2 می‌باشد، این مشاغل می‌توانند از چهارشنبه 5 آذر ماه لغایت جمعه 14 آذر ماه به مدت 10 روز از بسته های متنوع ما برای راه اندازی سریع کسب و کار ایترنتی خود بهره ببرند.
✍🏻 رایانش ابری سپهر
همدیگر را دریابیم

همدیگر را دریابیم

بیش از دو هفته از اطلاع یافتن سراسری در مورد حضور این مهمان ناخوانده به کشورمان می‌گذرد و بی‌تردید تمامی مردم حضور آن را در زندگی خود به انواع و اقسام گوناگون حس کردهاند. شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، تهدیدهایی هم برای کسب وکارهای مختلف داشته است و از طرف دیگر باعث فرصت هایی شده.
✍🏻 رایانش ابری سپهر

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰