7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

فروشگاه ساز تلگرامی، راه حل جدید فروشگاه‌ها برای رقابت با دیجی کالا

فروشگاه ساز تلگرامی، راه حل جدید فروشگاه‌ها برای رقابت با دیجی کالا
چهارشنبه 4 بهمن 1402

به گزارش  روابط عمومی فروشگاه ساز سپهر، در سال‌های گذشته کسب و کارهای مختلف با دیدن موفقیت دیجی کالا و سود زیادی که در فروش اینترنتی نسبت به فروش سنتی وجود دارد سعی کرده‌اند تا با طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شعبه‌ی مجازی کسب و کار خود را در اینترنت برپا کنند.

اما وجود همان فروشگاه‌های بزرگ نظیر دیجی کالا و ... کار رقابت برای کسب و کارهای کوچک و بزرگی که تازه سایت یا فروشگاه خود را طراحی کرده اند، سخت کرده است. بزرگترین مشکل در این فروشگاه‌های اینترنتی دیده شدن است. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی طراحی می‌کنید که کالاهای دیجی کالا را با نصف قیمت عرضه می‌کند. اما تا زمانیکه کسی از وجود فروشگاه شما خبر نداشته باشد فروشی نخواهید داشت.

از طرفی محبوبیت زیاد شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام در ایران سبب شده راه حلی مناسب و کم هزینه برای فروشگاه‌های اینترنتی به وجود بیاید. تقریبا همه‌ی ما حداقل 100 دوست یا فالوئر در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود داریم. 100 فالوئری که هر کدام باز حداقل 100 فالوئر دیگر دارند و به همین ترتیب به صورت ویروسی هزاران نفر مخاطب آماده بدون هیچ هزینه‌ی تبلیغی در اینستاگرام و تلگرام در اختیار شما قرار گرفته است.

ادغام فروشگاه اینترنتی با اینستاگرام و تلگرام راه حلی است که فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگ برای رقابت با غول‌های فروش اینترنتی در پیش گرفته اند. در واقع این فروشگاه‌ها سعی کرده‌اند با ایجاد ربات تلگرام برای فروشگاه خود و اتصال آن به فروشگاه اینترنتی فعلی محصولات خود را در کانال‌های تلگرام و صفحات اینستاگرام عرضه کنند. این موضوع سبب می‌شود تعداد زیادی مشتری، بدون هزینه‌ی حتی یک ریال بتوانند محصولات شما را مشاهده کنند.

مزیت دیگر ربات تلگرام فروشگاه اینترنتی این است که کاربرها بدون ورود به سایت، نیاز به عضویت و ... می‌توانند در سریع‌ترین شکل ممکن از طریق همان تلگرام سفارش خود را ثبت کنند.

همچنین روی آوردن به طراحی اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه اینترنتی یکی از راه حل‌های دیگر مدیران فروشگاه‌ها برای بیشتر کردن فروش اینترنتی خود است. اپلیکیشن اندروید و iOS فروشگاه شما می‌تواند به راحتی روی گوشی مشتری نصب شود و از این به بعد همیشه راحت تر از قبل می‌توانند به کالاهای شما دسترسی داشته باشد.

استفاده از فروشگاه‌سازهای اینترنتی

خوشبختانه فروشگاه ساز‌های زیادی در وجود دارد که شما می‌توانید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را با آنها انجام دهید. در واقع نرم افزار فروشگاه ساز کار طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی شما را به ساده ترین شکل انجام می‌دهد. و شما را از مشکلاتی که معمولا برای طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید نظیر خرید‌هاست، تنظیمات فنی، مشکلات امنیتی و ... رهایی می‌بخشد.

فروشگاه سازهای زیادی با قیمت‌های مختلف در بازار کنونی وجود دارد. بعضی از این فروشگاه ساز‌ها رایگان هستند و از طریق کارمزد از هر فروش خدمات می‌دهند. در مقابل فروشگاه ساز‌های دیگری هستند که تنها با یک بار پرداخت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما انجام می‌دهند.

اما نکته‌ی مهم در انتخاب طراح سایت و فروشگاه ساز مناسب توجه به پیشینه‌ی شرکت طراحی سایت، رزومه و نمونه کارها و داشتن مجوزهای قانونی برای کار طراحی سایت می‌باشد.

همه ابزار لازم فروش اینترنتی در فروشگاه‌ساز سپهر

از جمله خدمات دهندگان فروشگاه ساز در ایران که توانسته طراحی فروشگاه اینترنتی را به همراه ربات فروش تلگرامی وهمچنین طراحی اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه اینترنتی به صورت یکجا ارائه دهد شرکت رایانش ابری سپهر است.

در فروشگاه ساز سپهر شما می‌توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کنید. همچنین طراحی اپلیکیشن فروشگاه و نیز ربات آن به راحتی توسط فروشگاه ساز سپهر انجام می‌شود.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorنوید کوهی
کلیدواژهfeaturesfeatures
دیدگاه‌ها
author
رضوان ملاییسه‌شنبه 2 مرداد 1397
اگر میخاین کار رو تازه شروع کنید بنظرم میتونید از سرویس های سایت ساز و فروشگاه ساز موجود در کشور استفاده کنید که عمدتا امکانات فروشگاهی خوبی هم دارند.
همه ی سرویس های فروشگاه ساز و سایت ساز دارن تلاش میکنن تا فرآیند طراحی سایت رو بهتر و ساده تر کنن تا همه به این برسن که برای طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی خوب واقعا نیاز نیست وقت و زمان و هزینه گزافی هدر بدیم واقعا نیازی نیست برای طراحی یک فروشگاه آنلاین یا سایت شرکتی خوب و شیک و گوگل دوست و ... میلیونها تومان هزینه کنیم و بیش از 1 ماه وقت بزاریم
مقالات مرتبط
چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

نحوه ثبت‌نام در سایت پنل فرونشدگان ترب از صفر تا صد همراه با تصویر به صورت گام به گام و ترفند های فروش بیشتر در سایت ترب
✍🏻 محمدرضا قاری
چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

در این مقاله ابتدا با راهکار های سپهر برای اعلام قیمت آشنا می شوید. سپس در ادامه چند راهکار جالب برای تغییر و بروز رسانی قیمت کالا ها به صورت دسته ای و گروهی به شما معرفی خواهد شد. (مطالعه در 3 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری
جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

پس از ایجاد امکان فروشگاهی ایسنتاگرام در ماه های اخیر و استقبال کاربران و فروشگاه های اینترنتی از این امکان، از امکانی جدید به اسم " Checkout" رو نمایی شد. این ابزار این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ترک اینستاگرام و انتقال به سایت فروشگاهی،کالا را خریداری کند. (مطالعه در 4 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰