دوره ی جاوا اسکریپت حرفه ای به میزبانی شرکت رایانش ابری سپهر برگزار شد.

دوره ی جاوا اسکریپت حرفه ای به میزبانی شرکت رایانش ابری سپهر برگزار شد.
چهارشنبه 27 دی 1402

جاوااسکریپت به عنوان یکی از محبوبترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در سال 2015 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که دامنه ی استفاده از آن از سمت صرفا کلاینت به سایر بخش های پردازشی نظیر سرورها و دیوایس های هوشمند نیز گسترده شده است.

ما در سپهر همواره به بروز بودن تیم فنی با آخرین تکنولوژی ها پایبند بوده ایم، خوشبختانه خیلی از دستاوردها و موفقیت های ما نیز از همین اهمیت به آخرین اطلاعات و دانش های نو بدست آمده است. از این رو از یکی از برجسته ترین برنامه نویسان Javascript موجود دعوت شد تا در یک دوره ی دو روزه اطلاعات و داشته های خود را با تیم فنی سپهر در میان بگذارد.

افشین مهربانی:

افشین به عنوان برنامه نویس با بنیاد Mozilla و usabili.ca همکاری دارد و به عنوان نویسنده علاوه بر اینکه تا به حال 3 کتاب در زمینه ی جاوااسکریپت به زبان انگلیسی با انتشارات PACKT منتشر کرده، در sitepoint.com نیز مقالاتی در دست انتشار دارد. همچنین افشین نفر اول المپیاد مهارت در زمینه ی طراحی وب سایت در سال 88 است. او برنامه نویسی را از 12 سالگی با PHP شروع کرد. به مدت سه سال برنامه نویس بازار بورس ایران بود و درسالهای گذشته سابقه ی همکاری با شرکت های مختلفی را داشته است. او در حال حاضر در زمینه ی Node.js، MongoDB به صورت تخصصی در حال فعالیت است. همچنین او در چندین پروژه ی اوپن سورس نظیر PEAR و Socket.IO فعالیت کرده و شخصا نویسنده ی چند کتابخانه ی اوپن سورس نظیر IntroJS ، WideArea و ProgressJS بوده است که در فضای وب بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. یکی از آخرین کتاب های او Getting Started With CreateJS نام دارد، این کتاب در مورد کار با کتابخانه CreateJS است که به برنامه نویسان کمک میکند تا انیمیشن ها و ابزارهای مبتنی بر HTML5 را در مرورگرها ایجاد و مدیریت کنند. محتوای این کتاب برای گسترش دهنده های وب که علاقه به ایجاد برنامه ها و ابزارهای مبتنی بر HTML5 دارند بسیار مفید است و دید مناسبی از ایجاد این برنامه ها میدهد.
کتابهای افشین مهربانی:

<

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
author
کلیدواژهNewsNews
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج کدام‌اند؟ در این نوشته، راهنمای کاملی برای انتخابی بهتر و آگاهانه‌تر ارائه کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره تخفیفی " فروش بدون تعطیلی" ویژه کسب‌وکارهای اعلام شده در فهرست گروه شغلی 2 می‌باشد، این مشاغل می‌توانند از چهارشنبه 5 آذر ماه لغایت جمعه 14 آذر ماه به مدت 10 روز از بسته های متنوع ما برای راه اندازی سریع کسب و کار ایترنتی خود بهره ببرند.
✍🏻 رایانش ابری سپهر
همدیگر را دریابیم

همدیگر را دریابیم

بیش از دو هفته از اطلاع یافتن سراسری در مورد حضور این مهمان ناخوانده به کشورمان می‌گذرد و بی‌تردید تمامی مردم حضور آن را در زندگی خود به انواع و اقسام گوناگون حس کردهاند. شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، تهدیدهایی هم برای کسب وکارهای مختلف داشته است و از طرف دیگر باعث فرصت هایی شده.
✍🏻 رایانش ابری سپهر

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰