بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج
چهارشنبه 4 بهمن 1402

شهر کرج و استان البرز، در همسایگی پایتخت، سال‌های زیادی است که محل زندگی و کسب و کار هم‌وطنان بسیاری است که هم از مزایای هم‌جواری با تهران بهره می‌برند و هم فاصله‌ی خود را از معایبش حفظ کرده‌اند. کرج و استان البرز بسیاری از زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و شهری ایران و مردمانی متنوع اما یک‌رنگ را در خود جای داده است. کرج به‌واسطه‌ی وسعت و به‌عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران، کسب و کارها و فروشگاه‌های محلی، استانی و ملی بسیاری را در خود جای داده است و این موضوع در دوره‌ی رونق گرفتن کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی، باعث رواج فروش اینترنتی و گسترش طراحی سایت در کرج شده است.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج، مانند اغلب شهرها به اشکال و ابزارهای مختلف انجام می‌شود؛ شرکت‌های طراحی سایت در کرج، توسعه‌دهندگان آزاد و یا سایر شرکت‌های طراحی فروشگاه اینترنتی که به سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

آیا حتماً باید از شرکت‌های طراحی سایت شهر خودمان استفاده کنیم؟

پاسخ این سؤال کوتاه و حتی قابل پیش‌بینی است؛ خیر! این روزها اکثر شرکت‌ها امکانات پاسخ‌گویی، ثبت سفارش و پشتیبانی از راه دور را دارند. این موضوع در مورد مجموعه‌هایی که خودشان در زمینه‌ی اینترنت فعال هستند، ضروری‌تر و متداول‌تر است. یکی از نمونه‌های موفق سفارش طراحی سایت به‌صورت آنلاین، فروشگاه‌سازها هستند. یک فروشگاه‌ساز، تمامی مراحل ثبت سفارش، مشاوره‌ی خرید، مدیریت وب‌سایت، خدمات جانبی و پشتیبانی را از راه دور، به‌صورت آنلاین و یا تلفنی ارائه می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی در هر شهری که حضور دارید، سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید.

در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شرکت‌های طراحی سایت در کرج بپردازیم.

شرکت‌های طراحی سایت در کرج

شرکت‌های طراحی سایت، معمولاً به چند روش وب‌سایت‌های مشتریان خود را راه‌اندازی می‌کنند. هر کدام از این روش‌ها مزایا، معایب و مخاطب خاص خودش را دارد. طبیعی است که اگر روشی که بیشتر از همه مناسب شماست، انتخاب کنید، بیشترین مزایا و کمترین معایب نصیب‌تان خواهد شد.

  • شرکت تبلیغاتی شایگان

طراحی سایت در کرج

شرکت تبلیغاتی شایگان همان‌طور که از عنوانش هم مشخص است، مجموعه‌ای از خدمات بازاریابی و تبلیغات را به کسب و کارها ارائه می‌کند؛ طراحی سایت در کرج، تولید محتوا، سئو سایت و مدیریت شبکه‌های اجتماعی خدماتی است که این شرکت ارائه می‌کند.

شماره‌ی تماس: ۰۲۶۳۴۴۹۲۳۴۲

  • شرکت طراحی وب‌سایت زبدگان

طراحی سایت فروشگاهی

مجموعه‌ی زبدگان یکی دیگر از شرکت‌های طراحی سایت در کرج است که در زمینه‌های طراحی سایت اختصاصی، سئو، مدیریت اینستاگرام، برنامه‌نویسی اپ و طراحی کاتالوگ دیجیتال خدمت‌رسانی می‌کند.

شماره تماس: 02632542404 - 09120821762

  • گروه فنی مهندسی سه‌سوت وب

گروه سه سوت

گروه سه‌سوت وب نیز یک شرکت طراحی و برنامه‌نویسی وب‌سایت است که علاوه بر این خدمات، در زمینه‌ی طراحی اپلیکیشن و سئوی سایت نیز فعال است. این شرکت انواع سایت های فروشگاهی، خبری، شخصی و شرکتی را برای مشتریان خود طراحی می‌کند.

شماره تماس: 02634022333- 09224425982

  • شرکت طراحی سایت سارگون

طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

شرکت سارگون به‌طور تخصصی در زمینه‌ی بهینه‌سازی سئوی سایت، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی در کرج فعال است. هم‌چنین خدماتی هم‌چون هاست و میزبانی پست الکترونیک نیز توسط این شرکت ارائه می‌شود.

شماره تماس: 09125654174 – 02633554136

  • گروه وبری

طراحی سایت فروشگاهی

گروه وبری نیز دیگر شرکت طراحی سایت در کرج است که مورد بررسی ما قرار گرفت. این شرکت نیز خدماتی مشابه، در زمینه‌ی راه‌اندازی سایت، سئو، مدیریت اینستاگرام، پشتیبانی سایت و تولید محتوا را ارائه می‌دهد.

شماره تماس: 09050642428

  • فروشگاه‌ساز سپهر

شرکت فروشگاه ساز سپهر، به‌طور تخصصی بر طراحی سایت فروشگاهی متمرکز است. از دیگر خدمات سپهر می‌توان به اتصال و فروش از طریق سایت ترب و ایمالز، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، ربات تلگرام، یکپارچه‌سازی فروش حضوری و آنلاین، فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی، اتصال به انواع نرم‌افزارهای حسابداری و ... اشاره کرد. سپهر در 15 سال فعالیت خود، سابقه‌ی طراحی سایت فروشگاهی در کرج و دیگر شهرهای کشور را داشته است. از دیگر قابلیت‌های سپهر، آماده‌سازی سایت فروشگاهی در کمتر از 5 دقیقه است. هم‌چنین برای 7 روز استفاده‌ی رایگان، حالا سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید.

شماره تماس: 02147623030

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorمحمدرضا قاری
کلیدواژهNews
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره "فروش بدون تعطیلی"

جشنواره تخفیفی " فروش بدون تعطیلی" ویژه کسب‌وکارهای اعلام شده در فهرست گروه شغلی 2 می‌باشد، این مشاغل می‌توانند از چهارشنبه 5 آذر ماه لغایت جمعه 14 آذر ماه به مدت 10 روز از بسته های متنوع ما برای راه اندازی سریع کسب و کار ایترنتی خود بهره ببرند.
✍🏻 رایانش ابری سپهر
همدیگر را دریابیم

همدیگر را دریابیم

بیش از دو هفته از اطلاع یافتن سراسری در مورد حضور این مهمان ناخوانده به کشورمان می‌گذرد و بی‌تردید تمامی مردم حضور آن را در زندگی خود به انواع و اقسام گوناگون حس کردهاند. شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، تهدیدهایی هم برای کسب وکارهای مختلف داشته است و از طرف دیگر باعث فرصت هایی شده.
✍🏻 رایانش ابری سپهر

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰