فروش در اینستاگرام، راهنمای سریع و رایگان برای ایجاد فروشگاه در اینستاگرام؟

فروش در اینستاگرام، راهنمای سریع و رایگان برای ایجاد فروشگاه در اینستاگرام؟
چهارشنبه 4 بهمن 1402

اگر شما هم از دایرکت جواب دادن برای قیمت و شماره کارت خسته شدین.

از اینکه رسید کارت به کارت تقلبی براتون بفرستند و سرتون کلاه بره می ترسید.

از اینکه هر روز قیمت دلار بالا پایین میشه و نمی تونید تو صفحه اینستاگرام برای هر کالا قیمت بزارید ناراحتید و میدونید که این موضوع باعث میشه از صدتا مشتری، فقط ده تاشون قیمت بپرسن و بقیه را از دست بدید، این مقاله برای شماست!

3 گام ساده برای شروع فروش در اینستاگرام

با 3تا کار ساده و کم هزینه میتونید، یک پیج اینستاگرام را به یک پیج فروشگاهی تبدیل کنید که به راحتی برای شما 24 ساعته بفروشد، به درگاه وصل بشه، پول را دریافت کنه و …

گام اول، فروشگاه را ایجاد کنید:

اول از همه، شما به یک نرم افزار نیاز دارید که کالاها را داخلش تعریف کنید، موجودی هر کالا را بهش بدید به درگاه پرداخت وصلش کنید و کلا مدیریت فروشگاه را باهاش انجام بدید. 

فروشگاه ساز سپهر، این امکان را به شما میده که به صورت رایگان فروشگاه خودتون را ایجاد کنید و بعد صفحه ی اینستاگرام را بهش وصل کنید تا بتوانید یک فروشگاه اینستاگرامی داشته باشید.

 

من کامپیوتر ندارم!

اگه کسب و کار کوچک و تک نفره هستید و به کامپیوتر دسترسی ندارید، می توانید از اپلیکیشن فروشگاه ساز جیبی استفاده کنید، که با نصب روی تلفن همراه به راحتی کالاها را وارد می کنید و سفارشات را هم از همان جا مدیریت می کنید.

دانلود اپلیکیشن فروشگاه ساز جیبی سپهر از کافه بازار 

 

من به کامپیوتر دسترسی دارم!

ولی اگر حرفه ای تر هستید و به کامپیوتر دسترسی دارید میتوانید از لینک زیر فروشگاه تون را بسازید و سفارشات را حرفه ای تر مدیریت کنید.

ایجاد فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی

من کسب و کار بزرگی دارم و فقط فروش در اینستاگرام برایم کافی نیست!

 اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید، و دنبال چیزی بیشتر از فقط فروش در اینستاگرام هستید. و میخواین فروش آنلاین در اینستاگرام هم با حسابداری تون و فروش حضوری تون مرتبط بشه باز هم ما در فروشگاه ساز سپهر یک راهکار یکپارچه برای فروش آنلاین + فروش حضوری + فروش اینستاگرامی داریم که مخصوص کسب و کارهای متوسط و بزرگ است. که از طریق لینک زیر میتونید از اون مطلع بشید.

راهکار فروش در اینستاگرام برای کسب وکارهای بزرگ

بعد از اینکه فروشگاه را ایجاد کردید، و کالاها را وارد کردید، روش های ارسال و درگاه پرداخت را تنظیم کنید تا آماده ی سفارش گیری شود.

 

مرحله ی دوم، اینستاگرام را به فروشگاه وصل کنید:

با ایجاد فروشگاه در سپهر، علاوه بر اینکه سپهر برای شما یک سایت درست میکنه مثل www.myshop.com  یک کاتالوگ اینستاگرامی هم درست میکنه.

این کاتالوگ، همون کالاهای شماست که در فروشگاه وارد کردین و شبیه صفحه ی اینستاگرام کنار هم چیده شده، خرید کردن ازش ساده تره و مشتری وقتی از اینستاگرام وارد این کاتالوگ بشه، حس بهتری برای خرید داره، چون وارد یک محیط شبیه به اینستاگرام شده است.

برای اینکار آدرس کاتالوگ اینستاگرامی را که میشه آدرس سایت + instashop از بخش افزونه ها کپی کنید و در لینک بیوی سایت قرار بدهید. 

 

مرحله ی سوم، لینک خرید سریع + فروش از طریق استوری:

ما در سپهر به ازای هر کالا یک لینک خرید سریع داریم، که کاربردهای زیادی داره. کاربرد اولیه اش که باعث ابداع این روش شد این بود که مشتری به شما دایرکت میده که مثلا این کفش سایز 42 اش موجوده؟ آیا رنگ دیگه هم داره؟ میشه عکس بدید؟ میشه شماره کارت بدید سفارش بدم؟

میشه آدرس پستی بفرستید؟

به جای پاسخ به همه ی این سئوال ها شما میتونید فقط لینک خرید سریع را برای مشتری بفرستید، خودش سایزها و رنگ ها را میبینه و سفارش میده، پولشم آنلاین پرداخت میکنه!

 

چطور استوری ها را به فروشگاه وصل کنیم؟

باید از همه ی ظرفیت های اینستاگرام برای فروش استفاده کنیم، چی بهتر از استوری!

شما میتونید برای کالاهای پرفروشتون استوری بگذارید، روی هر استوری لینک خرید سریع اون کالا را هم بگذارید، تا مشتری ها بتونن با کلیک روی استوری اون کالا را خرید کنند.

همچنین میتونید به ازای هر گروه از کالاهاتون یک هایلایت درست کنید و استوری های کالاهای اون گروه را داخلش بگذارید، مثلا روسری ها توی یک هایلایت و مانتوها توی هایلایت دیگه.

 

لینک خرید سریع با لینک مستقیم به صفحه ی اون کالا چه فرقی داره؟

همانطور که از اسمش پیداست، خرید سریع، سریعتر از سایت اصلی لود میشود، مراحل اضافه کردن به سبد خرید و عضو شدن و… را نداره و کمک میکنه که مشتری زیر 1 دقیقه بتونه خرید کنه.

استفاده از این لینک برای فروش در اینستاگرام که کاربرها حوصله ی مراحل طولانی را ندارند باعث میشه فروش در اینستاگرام بیشتر شود.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorمیلاد رضایی
کلیدواژهlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

سفارش طراحی لوگوی ارزان با بهترین قیمت با بیش 200+ نمونه

طراحی لوگوی ارزان شعار اصلی برخی از شرکت‌های طراحی است که صاحبان مجموعه‌های نوپا را برای ثبت سفارش طراحی به تکاپو وا می‌دارد. با توجه به رقابت بالایی که بین شرکت‌های مختلف وجود دارد، تبلیغات و لوگوی مناسب تأثیر مهمی بر وجهه یک برند دارد. لوگوی یک مجموعه باید هویت شرکت موردنظر را به بهترین شیوه ممکن به مشتریان معرفی نماید. به همین دلیل انتخاب و طراحی لوگوی مناسب اهمیت بالایی دارد و باید با وسواس زیادی انجام گیرد.
✍🏻 نوید کوهی
ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت کیست؟ مدیریت سایت، حقوق و وظایف برای مدیران و کارجویان

ادمین سایت یا مدیر وبسایت یک موقعیت شغلی بسیار پر مخاطب و فنی است که نیاز به آگهی کامل در حوزه مدیریت سایت دارد و ادمین سایت می تواند وظایف متفاوت و متعددی را ...
✍🏻 میلاد رضایی
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰