7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

قالب وب سایت رایگان جدید

قالب وب سایت رایگان جدید
چهارشنبه 27 دی 1402

  قالب وب سایت شما یکی از عوامل موثر جهت جذب مخاطب و مشتری می باشد. در طراحی وب سایت ، هزینه و قیمت طراحی یک قالب می تواند یکی از عواملی باشد که شما را در راه رسیدن به نتیجه با مشکل روبرو کند . در واقع عدم شفافیت در تعرفه طراحی وب سایت یا قالب فروشگاه ساز در سایر شرکت ها همواره باعث سردرگمی کاربران و کسانی که نیاز به ایجاد یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی دارند می شود .

همچنین شاید برای شروع طراحی وب سایت شما مایل نباشید هزینه های زیادی صرف طراحی قالب وب سایت خود کنید . با استفاده از قالب های رایگان شما می توانید وب سایت خود را ایجاد کرده و با دیدن بازخورد مشتریان و کاربران سایت به نتیجه ی بهتری برای ایجاد قالب وب سایت خود برسید .

از این رو ما همواره سعی کرده ایم مجموعه ی رایگانی از قالب های وب سایت و فروشگاه اینترنتی جهت استفاده ی کاربران ایجاد نمایید . این هفته قالب جدیدی طراحی شده است از سری قالب های رایگان که می توانید متناسب با نیاز خود از آن استفاده کنید.

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
author
کلیدواژهfeatures
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

نحوه ثبت‌نام در سایت پنل فرونشدگان ترب از صفر تا صد همراه با تصویر به صورت گام به گام و ترفند های فروش بیشتر در سایت ترب
✍🏻 محمدرضا قاری
چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

در این مقاله ابتدا با راهکار های سپهر برای اعلام قیمت آشنا می شوید. سپس در ادامه چند راهکار جالب برای تغییر و بروز رسانی قیمت کالا ها به صورت دسته ای و گروهی به شما معرفی خواهد شد. (مطالعه در 3 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری
جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

پس از ایجاد امکان فروشگاهی ایسنتاگرام در ماه های اخیر و استقبال کاربران و فروشگاه های اینترنتی از این امکان، از امکانی جدید به اسم " Checkout" رو نمایی شد. این ابزار این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ترک اینستاگرام و انتقال به سایت فروشگاهی،کالا را خریداری کند. (مطالعه در 4 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰