7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

طراحی وب سایت شبیه ورزش 3

طراحی وب سایت شبیه ورزش 3
چهارشنبه 27 دی 1402

قصد راه اندازی سایتی خبری شبیه به ورزش 3 را دارم که بتوانم در آن خبرهای ورزشی روز را به نمایش بگذارم.

 

راه حل سپهر

شما می توانید از طریق ماژول مقالات و اخبار هر تعداد مقاله و مطلب مورد نظر خود را با درج عکس در سایت اضافه نمایید و اگر بخواهید مطالب با دسته بندی متفاوت ایجاد شوند، مثلا جداول مسابقات، بیوگرافی بازیکنان و ... می توانید در بخش گروه ها و یا صفحات به تعداد دلخواه گروه و صفحه ایجاد نمایید.

شروع کنید

  1. از سه راه اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید: الف) در قسمت مدیریت محتوا > مقالات، مقالات مورد نظر خود را ایجاد نمایید. در منو یا صفحه اصلی می توانید این مقالات را به نمایش بگذارید. ب) در قسمت مدیریت محتوا > اخبار، مطالب مورد نظر را به صورت خبر وارد نمایید. ج) در قسمت مدیریت محتوا> صفحات ، به تعداد دلخواه صفحه ایجاد کنید.
  2. جهت اضافه کردن ویدئو هم از بخش مدیریت محتوا> گالری تصاویر استفاده کنید.
  3. برای دسته بندی این مطالب نیز می توانید از مدیریت فروشگاه> گروه ها استفاده کنید.
  4. میتوانید برای جستجوی بهتر کاربران بر روی سایت، همچنین بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، کلمات کلیدی مرتبط با همان مقاله و مطلب را در ماژول مقالات و اخبار و صفحات > قسمتهایی که مربوط به آن است، وارد کنید.
  5. جهت دریافت نظرات کاربران میتوانید بعد از ایجاد مطلب مورد نظر بر روی سایت از جعبه ابزار استفاده کرده و نظرات را در آن صفحه اضافه نمایید.
  6. همچنین برای درج آگهی که در بخش های مختلف این سایت میباشد، می توانید از بخش تبلیغات سپهر استفاده نمایید بدین صورت که صفحه ای در سایت شما به آدرس www.mywebsite.com/getadv.aspx وجود دارد که کاربر با مراجعه به آن می تواند آگهی خود را ارسال نماید. برای دسترسی راحت تر به این صفحه می توانید در صفحه ی اول سایت خود یک لینک به این صفحه ایجاد نمایید.
  7. موقعیت تبلیغات: نهایتا شما می توانید موقعیت درج آگهی در وب سایت خود مشخص کنید. برای این کار می توانید از صفحه ی خود عکس بگیرید و قسمت های مختلف درج آگهی در هر بخش را مشخص کنید. همچنین می توانید جهت درج آگهی برای بخش های مختلف تعرفه مشخص کنید، مثلا تعرفه ی درج آگهی در صفحه ی اول ماهیانه 50 هزارتومان و تعرفه ی درج آگهی در صفحه های داخلی رایگان.

  8. بدین صورت می توانید از بخش مالی> تبلیغات آگهی های ارسالی را در بخش مدیریت دریافت و نهایتا تایید کرده و بر روی سایت به نمایش بگذارید.

 

پیشنهاد :در صورتیکه این روند درست صورت گیرد و سایت شما پربازدید شود می توانید برای درج آگهی توسط کاربر ، مبلغی تعریف کرده و کسب و درآمد کنید.

پایان : سایت شما آماده است، سعی کنید روی شبکه های اجتماعی وب سایتتون را به دوستانتون معرفی کنید!

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorعلی کاوه نژاد
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰