7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

طراحی وب سایت اشتراک گذاری رمان ها

طراحی وب سایت اشتراک گذاری رمان ها
چهارشنبه 27 دی 1402

تا اون جایی که یادم میاد همیشه علاقه به خوندن رمان داشتم و کاری بود که واقعا ازش لذت میبردم. اما همیشه هر رمانی در دسترس نبود حتی به اینترنت هم مراجعه می کردم سایت هایی معمولا بودن که رمان های برگزیده خودشون رو داشتن. به این فکر کردم که بیام خودم سایتی راه اندازی کنم که اکثر رمان های مشهور رو جمع آوری کنم و روی سایت دسته بندی کنم و سایتم امکان جستجو بر اساس نویسنده و عنوان و ... رو هم داشته باشه و قسمتی هم باشه که کاربران بتونن رمان های خوبی که قبلا خوندن رو روی سایت آپلود کنن . در واقع هدفم ایجاد یه " رمان خانه " است . اما نمیدونم باید از کجا شروع کنم ؟؟!!

راه حل سپهر

شما می توانید از طریق ماژول مقالات هر تعداد مقاله و رمان مورد نظر خود را با درج عکس در سایت بایگانی کنید و اگر بخواهید رمان ها با دسته بندی متفاوت ایجاد شوند، مثلا رمان های ایرانی و خارجی و ... می توانید در بخش گروه ها به تعداد دلخواه گروه ایجاد نمایید.

شروع کنید

  1. ابتدا در قسمت فروشگاه ، گروه ها  دسته بندی مقالات خود را مشخص کنید. مثلا دو گروه رمان های خارجی و ایرانی ایجاد نمایید.
  2. بعد از گروه بندی رمان ها می توانید از دو راه مقالات خود و کاربران را به اشتراک بگذارید :الف )می توانید در مدیریت مالی > تبلیغات، موقعیت مورد نظر( رایگان ، پولی، صفحه یا باکس های مختلف ) را تعریف کنید. بدین صورت کاربران محل درج رمان خود را انتخاب کرده و پس از تایید سفارش آنها توسط مدیر سایت رمان مورد نظر را به اشتراک بگذارید.ب)در قسمت مدیریت محتوا > مقالات، مقاله مورد نظر خود را ایجاد نمایید. در منو یا صفحه اصلی می توانید این مقالات را به نمایش بگذارید. جهت ایجاد بخشی که کاربران  بتوانند رمان های خود را آپلود نمایند، می توانید در صفحه اصلی فرمی ایجاد کرده تا کاربران علاوه بر آپلود رمان خود اطلاعاتی مانند نام و شماره های تماس و ... را در آن درج نمایند. پس از تایید می توانید این رمان ها را در سایت اضافه کنید.

پیشنهاد :در صورتیکه این روند درست صورت گیرد و سایت شما پربازدید شود می توانید برای خواندن هر رمان توسط کاربر ، مبلغی تعریف کرده و کسب و درآمد کنید.

پایان : سایت شما آماده است، سعی کنید روی شبکه های اجتماعی وب سایتتون را به دوستانتون معرفی کنید!

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorناهید صمیعی
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰