طراحی سایتی که در آن تحلیل های بورس را به فروش برسانیم

طراحی سایتی که در آن تحلیل های بورس را به فروش برسانیم
چهارشنبه 27 دی 1402

زمینه کاری ما تحلیل بورس میباشد. هدف اصلی شرکت مشاوره خرید سهام و تحلیل بازار بورس است. قصد راه اندازی سایتی را داریم که کاربر به آن مراجعه کرده و تحلیل مورد نظر خود را برای ما ارسال کند، هزینه را پرداخت کرده و ما بتوانیم برای او نتیجه ی تحلیل را ارسال کنیم. آیا امکان راه اندازی این سایت در سپهر وجود دارد؟

 

راه حل سپهر

امکان فروش انواع خدمات مختلف و متنوع در سامانه ی فروش خدمات سپهر امکان پذیر است. به وسیله ی این امکان به راحتی می توانید خدمات خود را بصورت اینترنتی و آنلاین در آورده و تمام مراحل را به صورت خودکار و اتوماتیک پیاده سازی کنید.

 

شروع کنید !

  1. به بخش مالی، ماژول خدمات مراجعه کنید.
  2. در مرحله ی اول باید یک فرم ایجاد کنید، از طریق این فرم اطلاعات مورد نیاز خود را از کاربر دریافت می کنید. برای مثال ممکن است میزان سرمایه و نوع شاخصی که کاربر مایل است در آن سرمایه گذاری کند را برای شما ارسال کند. برای این کار طبق راهنمای فرم ساز یک فرم ایجاد کنید.
  3. در مرحله ی دوم باید مشخص کنید که هزینه ی خدمت چقدر است. می توانید یک نوع قیمت یا چند قیمت تعریف کنید. مثلا تحلیل 24 ساعته که ارزان تر است و تحلیل فوری که گران تر خواهد بود.
  4. در مرحله ی بعد می توانید برای امکانات اختیاری که به هزینه ی اصلی اضافه شود نیز امکانات اضافه ای که کاربر می تواند انتخاب کند را اضافه کنید. مثلا ممکن است کاربر تحلیل را چاپ شده تحویل بگیرد که در این صورت 5هزارتومان به هزینه اضافه شود.
  5. در مرحله ی آخر می توانید صفحه ای که کاربر پس از پرداخت می بیند را دیزاین کنید. این صفحه می تواند رسید قابل چاپ که دارای بارکد باشد یا یک صفحه ی ساده باشد که در آن از کاربر بابت پرداختش تشکر کرده و سپس کد رهگیری را به او نشان می دهد.
  6. حالا همه چیز آماده است. فقط باید در سایت یک لینک به این صفحه از خدمات بدهید تا کاربران بتوانند وارد این صفحه شده و درخواست خرید دهند.
  7. همچنین روش های پرداخت خود را تکمیل کنید. با مراجعه به بخش  بانک ها سایت خود را به بانک متصل کنید.
  8. کاربران پس از پر کردن فرم و انتخاب تعداد بلیطی که می خواهند به صفحه ی بانک رفته و پرداخت می کنند.
  9. شما هم می توانید سفارشات ارسال شده را در همان بخش خدمات> تب سرویس های انتخاب شده مشاهده کرده و اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

پایانوب سایت شما آماده است.

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorآزاده سماواتی
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰