7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

وب سایت اشتراک گذاری تجربیات یا تخصص های فنی، هنری، علمی و ...

وب سایت اشتراک گذاری تجربیات یا تخصص های فنی، هنری، علمی و ...
چهارشنبه 27 دی 1402

یکی از دوستام توی یه کارگاه شیرینی پزی کار میکنه، من یه ترفند جالب ازش یاد گرفتم که درست کردن خمیر و پخت شیرینی برنجی رو راحت تر میکرد.

داشتم فکر میکردم که اگه یه سایتی بود که هر کسی فوت و فن حرفه خودش رو که میدونه ممکنه به درد خیلیا بخوره به اشتراک میذاشت خیلی خوب میشد، حتی میشه یه سری ترفندها رایگان باشه و برای ترفندهای تخصصی تر هزینه دریافت بشه یعنی مثلا من دو تا پاراگراف اول را بخونم و اگه خوشم اومد هزینه بدم تا بتونم بقیه ی ترفند را هم مطالعه کنم.

اینطوری همه میتونستن در حد تخصص یا حداقل تجربیات خودشون توی کارای روزانه به هم کمک کنن.

راه حل سپهر

برای طراحی وب سایتی به این شکل شما چند راه دارید.

  • وب سایت شما می تواند کلیه ی ترفندها را به صورت رایگان ارائه دهد و درآمد آن از تبلیغات باشد. در صورتیکه سایت شما پربازدید باشد درآمد شما از تبلیغات بیشتر از روش های دیگر خواهد بود.
  • وب سایت شما بخشی از ترفندها را ارائه کند و بخش پولی ترفند را در قالب یک فایل Pdf یا یک ویدیو و ... به صورت کالای مجازی برای فروش بگذارد. امکان کالای مجازی در سپهر به شما کمک می کند تا کاربر پس از پرداخت هزینه بتواند فایل را دانلود کند.
  • در حالت سوم می توانید با استفاده از بخش کاربران اعضای وب سایت خود را گروه بندی کرده و سپس برای هر گروه توسط ماژول خدمات هزینه ی عضویت مثلا ماهیانه تعریف کنید . سپس بخشی از ترفند ها را می توانید برای هر گروه فعال کنید. در این حالت کاربر با پرداخت حق اشتراک می تواند هر تعداد ترفند که خواست را مشاهده کند. در این صورت نیازی نیست ترفند ها را به صورت کالای مجازی تعریف کنید. ترفندها از طریق امکان سطوح دسترسی به مطالب سایت برای گروه های مختلف کاربری در سپهر تعریف می شود. همچنین با ماژول خدمات می توانید فرم عضویت در هر گروه کاربری و هزینه ی آن را تعیین نمایید. کاربر با پرداخت هزینه در گروه کاربری عضو شده و با لاگین کردن می تواند در بخش های مختلف ترفندها را مشاهده کند.

شروع کنید !

  1. برای روش اول از ماژول مقالات برای ایجاد هر ترفند استفاده کنید . می توانید با ایجاد گروه ها و همچنین کلمات کلیدی چندین حالت دسته بندی درست کنید تا برای وقتی تعداد زیادی ترفند ایجاد کردید کاربر به راحتی بتونه ترفند مورد نظرش را پیدا کنه . برای تبلیغات می توانید از ماژول تبلیغات سپهر یا شرکت های تبلیغاتی دیگر استفاده کنید.
  2. برای روش دوم هر ترفند را به عنوان یک کالای مجازی اضافه کنید بخش رایگان را در توضیحات کالا و بخش پولی را به صورت یک فایل خریدنی در کالای مجازی اضافه کنید.

برای روش سوم:

  1. با استفاده از ماژول کاربران، اعضای سایت خود را گروه بندی کنید. مثلا گروه کاربران رایگان و کاربران پولی.
  2. در بخش گروه ها نیز گروه های مورد نظر خود را ایجاد کرده و برای هر گروه اجازه ی دسترسی مشخص کنید.  مثلا گروه مطالب عمومی با اجازه دسترسی همه اعضا و گروه مطالب تخصصی با اجازه دسترسی فقط گروه کاربران پولی.
  3. هر ترفند را در ماژول مقالات وارد کنید. و گروه هر مقاله را مشخص کنید.
  4. از طریق ماژول خدمات، یک خدمت برای درخواست عضویت در گروه کاربران پولی تعریف کنید . این خدمت باید دارای سطح دسترسی فقط اعضا باشد تا کاربران ابتدا در سایت لاگین کرده و سپس هزینه را پرداخت کنند. در این بخش تعریف کنید که هزینه ی عضویت چقدر است.

پایانوب سایت شما آماده است. به صورت روزانه باید پرداخت های انجام شده را چک کنید و کاربرانی که با موفقیت پرداخت کرده اند را عضو گروه کاربران پولی کنید.

 

 

 

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorزهرا سروستانی
کلیدواژهidea
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

طراحی سایت فروش لوازم یدکی و پخش مویرگی قطعات خودرو + اپلیکیشن

ساخت و طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به همراه امکان پخش مویرگی به همراه اپلیکیشن PWA. طرحی سایت فروش لوزام یدکی خودرو این امکان را به شما می دهد که در هر کجا از ایران باشید...
✍🏻 میلاد رضایی
7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

7 راه عملی برای کسب درآمد از اینترنت

رویاها و خیالات کسب درآمد بسیارند. اما می‌توان راهکارهایی معقول برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرد. در اینجا، به 7 پیشنهاد عملی و راه‌های انجام آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
✍🏻 محمدرضا قاری
پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فروش در شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها از این بستر جهت ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
✍🏻 راسا

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰