7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

امکان جدید : درگاه پرداخت زرین پال

امکان جدید : درگاه پرداخت زرین پال
چهارشنبه 27 دی 1402

 

*توجه : زرین پال به عنوان شرکت جدایی از سپهر هیچ ارتباط مالی یا تجاری با شرکت رایانش ابری سپهر نداشته و این مطلب به معنای تایید یا توصیه ی آن به عنوان درگاه مالی واسط برای سایت شما نیست . اگرچه زرین پال یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین درگاه های پرداخت در ایران می باشد ولی این امکان صرفا بنا به درخواست کاربران سپهر و با مسئولیت شخصی هر کاربر  در استفاده راه اندازی شده است .

هرروز تعداد زیادی از کاربران از ما در مورد گرفتن درگاه های بانکی برای ایجاد امکان دریافت پول بر روی سایتشا ن مشورت می گیرند . و اغلب این پروسه همچون هفت خان رستم سخت و زمان بر می شود . مشکل اول این است که هر بانکی برای خود روند خاصی دارد . یعنی مثلا برای گرفتن درگاه بانک ملت باید به سایت بهپرداخت مراجعه کنید ولی برای پارسیان باید اول به شعبه مراجعه کنید .

 متاسفانه اطلاع رسانی درست و صحیحی در این مورد انجام نشده و گاها حتی متصدیان بانک هم اطلاعات کافی در این مورد نداشته و مثلا اینرنت بانک را با درگاه پرداخت اینترنتی اشتباه می گیرند .

مشکل دیگر اینکه معمولا بانک ها برای ارائه ی درگاه پرداخت پیش نیاز نماد اعتماد و مدارک دیگری را طلب می کنند . که خود پروسه ی گرفتن نماد اعتماد معمولا کاری سخت و زمانبر می باشد .

از این روست که نیاز به استفاده از درگاه های پرداخت واسط در سپهر بسیار زیاد احساس شد. زرین پال یکی از بهترین درگاه های پرداخت واسط در ایران می باشد . زرین پال همانطور که از اسمش پیداست نمونه ای ایرانی است از وب سایت و سرویس موفق و معروف پی پال (payPal) که کار اصلی آن جلب اعتماد مشتری در پرداخت آنلاین است . البته باید اشاره کنم که  بنا به مناسبات قانونی متفاوت ایران و دنیا به همان نسبت کاری که پی پال انجام میدهد با زرین پال هم متفاوت است ولی به صورت کلی می توان آنها را مشابه دانست .

به طور خلاصه کاری که زرین پال انجام می دهد ارائه ی درگاه پرداخت واسط برای سایت شما است . گرفتن این درگاه واسط بسیار راحت است و در عرض چند ساعت شما می توانید درگاه خود را افتتاح کنید و به وب سایت خود در سپهر متصل کنید . پس از آن کاربران می توانند در سایت شما پرداخت آنلاین داشته باشند .

کاربر سایت شما برای مثال پس از سفارش کالا ها می تواند با انتخاب پرداخت آنلاین با زرین پال به درگاه واسط متصل شده و با کارت شتابی خود پول را پرداخت نماید . پول به حساب زرین پال واریز شده و زرین پال  بعد از چند ساعت آنرا به حساب شما منتقل می کند. پول در کیف پول مجازی شما در زرین پال واریز می شود و شما می توانید با کارت شتابی که زرین پال برای شما صادر می کند پول را بردارید . البته در این بین زرین پال 2.5 درصد کارمزد نیز از مبلغ پرداخت شده برداشت می کند. البته در صورتیکه شما موجودی کارت خود را برای خرید از یک سایت دیگر که آن هم از زرین پال استفاده می کند مصرف کنید این کارمزد را نیز پرداخت نخواهید کرد .

همچنین سایت های تحت سپهر می توانند با حفظ درگاه های پرداخت قبلی که داشته اند مثل ملت ، پارسیان و ... از درگاه زرین پال نیز استفاده نمایند. برای استفاده از این سرویس می توانید پس از افتتاح درگاه زرین پال خود در آدرس زیر:

https://next.zarinpal.com/auth/register?ref_id=8MV4Iu

کد مربوط به درگاه خود را در بخش بانک های سایت خود برای اطلاعات حساب زرین پال وارد نمایید .

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
authorتیم فنی
کلیدواژهfeaturesfeatures
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

نحوه ثبت‌نام در سایت پنل فرونشدگان ترب از صفر تا صد همراه با تصویر به صورت گام به گام و ترفند های فروش بیشتر در سایت ترب
✍🏻 محمدرضا قاری
چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

در این مقاله ابتدا با راهکار های سپهر برای اعلام قیمت آشنا می شوید. سپس در ادامه چند راهکار جالب برای تغییر و بروز رسانی قیمت کالا ها به صورت دسته ای و گروهی به شما معرفی خواهد شد. (مطالعه در 3 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری
جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

پس از ایجاد امکان فروشگاهی ایسنتاگرام در ماه های اخیر و استقبال کاربران و فروشگاه های اینترنتی از این امکان، از امکانی جدید به اسم " Checkout" رو نمایی شد. این ابزار این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ترک اینستاگرام و انتقال به سایت فروشگاهی،کالا را خریداری کند. (مطالعه در 4 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰