7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

امکان جدید، مدل بندی

امکان جدید، مدل بندی
چهارشنبه 27 دی 1402

ورژن جدید سپهر با امکانات جدید بروزرسانی شد. یکی از امکانات اضافه شده در این ورژن تعریف مدل های متنوع برای محصولات میباشد. از خصوصیات این امکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعریف رنگ و سایز برای محصول محدودیتی ندارد.
  • تمامی گزینه های تعریف شده مرتبط هستند. ( به عنوان مثال در فروشگاه آنلاین فروش زیورآلات برای تعریف قیمت، رنگ و جنس که قبلا بصورت جداگانه ثبت میشد، در امکان جدید می توان تمامی گزینه های بالا را بصورت یکجا تعریف کرد )
  • برای هر یک از مدل ها میتوانید قیمت، وزن و عکس جداگانه تعریف نمایید.

همچنین امکان تعریف تعداد در مدل ها وجود دارد . به عنوان مثال شما می توانید تعداد در هر سفارش را برای فروش عمده 10 عدد تعریف کرده که مشتری شما امکان خرید تعداد کمتر را نداشته باشد.

* فروشگاه هایی که قبلا از سایر قیمت ها و رنگ و سایز استفاده می کرده اند، تمامی این مقادیر به بخش مدل ها منتقل شده و جای هیچ نگرانی نیست. کافیست تنها بر روی سایت و در صفحه کالا، در قسمت ویرایش گزینه های مورد نظر را تعریف نمایند.

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
author
کلیدواژهfeaturesfeatures
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟ ثبت‌نام پنل ترب فروشندگان + تصویر

نحوه ثبت‌نام در سایت پنل فرونشدگان ترب از صفر تا صد همراه با تصویر به صورت گام به گام و ترفند های فروش بیشتر در سایت ترب
✍🏻 محمدرضا قاری
چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

چطور نوسان های قیمت را در فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کنم؟

در این مقاله ابتدا با راهکار های سپهر برای اعلام قیمت آشنا می شوید. سپس در ادامه چند راهکار جالب برای تغییر و بروز رسانی قیمت کالا ها به صورت دسته ای و گروهی به شما معرفی خواهد شد. (مطالعه در 3 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری
جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

جدیدترین امکان فروشگاهی اینستاگرام

پس از ایجاد امکان فروشگاهی ایسنتاگرام در ماه های اخیر و استقبال کاربران و فروشگاه های اینترنتی از این امکان، از امکانی جدید به اسم " Checkout" رو نمایی شد. این ابزار این امکان را به کاربر می دهد تا بدون ترک اینستاگرام و انتقال به سایت فروشگاهی،کالا را خریداری کند. (مطالعه در 4 دقیقه)
✍🏻 محمد قنبری

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰