7 تخفیف شگفت انگیز
مشاهده

10 نکته ی طلایی برای بازاریابی اینترنتی

10 نکته ی طلایی برای بازاریابی اینترنتی
چهارشنبه 4 بهمن 1402

 

 

بازاریابی سنتی معمولابا فرستادن اطلاعات و تبلیغات در میان مردم انجام می شود. بازاریابان با ساختن بروشور یا فرستادن ایمیل یا تبلیغ کردن، محصولات خود را معرفی می کنند. این روند شبیه هل دادن مشتری برای خرید می باشد.

بر عکس در وب، روندی شبیه کشش و جذب در جریان است، کاربران به سایت ها رفته و اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو می کنند و شما فقط باید اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیار او گذاشته و نیاز اورا برطرف نمایید.

در اینجا چند مورد را باید به خاطر سپرد تا بتوان هنر بازاریابی را تقویت نمود .

1-در بازاریابی سنتی بازاریابان معمولا فکر می کنند که چگونه مردم را جذب کنند و محصولات خود را عرضه نمایند ولی در وب نگرانی اصلی این است که چطورکاربران را از دست ندهیم و آنها را به ماندن در سایت ترغیب نماییم.

2- شما 10 ثانیه وقت دارید برای متقاعد کردن کاربر و ترغیب او جهت ماندن در سایت و سپس شروع معامله. طبق یک مطالعه از واحد تحقیقات مایکروسافت 10 ثانیه اول بازدید کاربر از سایت، مهمترین زمان جهت ماندن و انتخاب سایت یا بستن و رفتن از سایت مورد نظر می باشد .

بازاریابی اینترنتی

3- خواندن، اولین اقدام کاربران در وب سایت هاست، اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا جای ممکن کمترین وقت را برای خواندن مطالب یک وب سایت اختصاص دهند .

4- بازدیدکنندگان برای رسیدن به یک هدف خاص، انجام وظایف یا پیداکردن جواب سوالات خود به وب سایت شما مراجعه می کنند. یک راه حل خوب برای کشف نوع برخورد مخاطب با وب سایت شما این است که خود را به جای کاربر قرار دهید . یا به عنوان یک کاربر تازه وارد راحت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا می کنید ؟ در اکثر موارد عادات و نوع برخورد شما با وب سایت ها با عادات و نوع برخورد اکثر مردم مشابه است .  

5-از آنجا که بازدیدکنندگان وب به دنبال هدف مورد نظر خود هستند و نمی خواهند با اطلاعات بی ربط سردر گم شوند.می توان به سادگی با دادن اطلاعات واقعی و سر راست در جذب مخاطب از رقبا  سبقت بگیرید.

6-خوب نوشتن برای وب مانند یک گفتگو و محاوره است. فکر کنید که خوانندگان چه سوالاتی خواهند پرسید، و به آنها پاسخ دهید . سعی کنید از جملات کوتاه استفاده کنید . حالت گفتگو و محاوره را حفظ کنید . و نشان دهید که شما شخصی حقیقی از شرکت خود هستید . اینکه افراد مختلف از یک شرکت با مشتری در ارتباط باشند نشان می دهد که شرکت شما از افراد متعددی تشکیل شده است .

خوب نوشتن برای وب

7- در وب شما می توانید در عین حال هم غیر رسمی برخورد کرده و هم حرفه ای عمل کنید . نوشتن غیر رسمی تضادی با حرفه ای عمل کردن ندارد. و این باعث می شود تا افراد پر مشغله نیز به راحتی آن را درک کنند.  

8- وقتی در حال نوشتن محتوای سایت هستید، استفاده از کلمات ساده و فعل های معلوم و صفت های پرمعنا می تواند موثر باشد.

9- وقتی شما در نوشتن از عبارات ساده استفاده کنید، افراد عجول، افراد سالخورده و یا کم سن، و یا افرادی که مهارت و سواد کمی دارند نیز میتوانند به راحتی آن را درک کنند.  

10- اگر کاربران موفق به پیدا کردن آنچه که به دنبالش هستند نشوند، سایت شما را ترک خواهند کرد. و مطمئنا به وب سایت رقیب شما خواهند رفت .

منبع :   10 Tips for Writing Better Online Marketing Content


 

 

پرسش و پاسخ
سوالی برای پرسیدن دارید ؟!
نویسنده
author
کلیدواژهlearn
دیدگاه‌ها
مقالات مرتبط
چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

چگونه از محصول خود عکس بگیریم؟ 5 گام عکاسی از محصول با گوشی همراه

عکاسی از محصولات حتی با گوشی، یکی از عناصر حیاتی در جذب مشتریان و افزایش فروش آن‌ها است. عکس محصول بیش از 34% بروی تصمیم گیری مخاطبین تاثیر گذار است و همچنین وجود تصویر با کیفیت و مشتری محور نیز باعث 43% تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتری است.
✍🏻 نوید کوهی
درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت چیست؟ نحوه دریافت درگاه مستقیم و غیر مستقیم + آموزش

درگاه پرداخت در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود. درگاه پرداخت نیاز به مراحلی مشخصی برای دریافت دارد. شما ابتدا باید نماد اعتماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت ...
✍🏻 سحر مهدوی
تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوا چیست؟ چرا و چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش رایگان 0 تا 100

تولید محتوای با کیفیت می تواند میزان فروش یک فروشگاه تا بیش از 50% افزایش دهد. تولید محتوا چیست و چرا باید آموزش ببنیم آن را یک نیاز برای فروشگاه‌های آنلاین...
✍🏻 سحر مهدوی

برای شروع یک کسب و کار رویایی آماده اید؟

هنوز شک دارید! برای مشاوره تماس بگیرید:۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۳۰